لوازم یدکی کاپرا در مرکزی مارکت


لوازم یدکی کاپرا در مرکزی مارکت

https://iranecar.com/wp-content/uploads/2021/04/1-43-1024x522.png???از گذشته تا کنون استفاده از تجهیزات برای حمل و نقل و جابجایی یک نیاز انسانی بوده است. تا به امروز خودروهایی لوکس و مجهزی برای همین امر ساخته شده اند. خودرو برای اولین بار در سال 1678 توسط یک پدر مبلغ مسیحی بلژیکی در چین ساخته شد. بعد از آن شرکت ها و افراد زیادی اقدام به ساخت و...

از گذشته تا کنون استفاده از تجهیزات برای حمل و نقل و جابجایی یک نیاز انسانی بوده است. تا به امروز خودروهایی لوکس و مجهزی برای همین امر ساخته شده اند. خودرو برای اولین بار در سال ۱۶۷۸ توسط یک پدر مبلغ مسیحی بلژیکی در چین ساخته شد. بعد از آن شرکت ها و افراد زیادی اقدام به ساخت و تکمیل این وسیله حمل و نقل کردند.

اگر نگاهی به تاریخچه اتومبیل بیندازید. متوجه خواهید شد که لوازم یدکی وسائط نقلیه نیز به مرور ساخته شدند. وقتی اولین خودرو دچار خرابی و توقف شد. افراد به دنبال تعمیر آن برآمدند. بعد از آن با مجهزتر شدن اتومبیل ها هر شرکتی در کنار تولید اتومبیل به تولید قطعات خودروهای تولیدی خود نیز پرداخت.

یکی از خودروهای مورد توجه در بین افراد کاپرا است. شرکت کاپرا برای پشتیبانی از خودروهای تولیدی خود لوازم یدکی کاپرا را نیز تولید می کند. تهیه لوازم یدکی مناسب از شرکت های معتبر کار سختی نیست.

مرکزی مارکت یکی از شرکت های معتبر فعال در زمینه تولید لوازم یدکی کاپرا تهران، لوازم یدکی کاپرا اصفهان، لوازم یدکی کاپرا مشهد و دیگر شهرها است. اگر یاتاقان، میلنگ و لاستیک زاپاس خودروی کاپرای شما خراب شده است و نیاز به خرید آنها دارید، بهتر است برای خرید به نمایندگی کاپرا و مراکز معتبر آن مراجعه کنید تا از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید.

شناسایی و شناخت درست لوازم یدکی یک نکته مثبت است. اگر درباره لوازم یدکی خودروها اطلاعاتی داشته باشید، بنابراین می توانید از آنها درست استفاده کنید. نتیجه تشخیص درست، مساوی با دوام و عمر بیشتر خودرو است.

اجزای لوازم یدکی کاپرا

لوازم یدکی کاپرا در مرکزی مارکتلوازم یدکی کاپرا در مرکزی مارکت

به طور کلی اجزای خودروی کاپرا از چند قسمت تشکیل می شود:

بدنه خودرو و قطعات اصلی، قطعات برقی و الکترونیکی، فضای داخلی، پیشرانه و شاسی و سایر قطعات دیگر کاپرا.

تمامی این قسمت ها خود از قسمت های دیگری ساخته می شوند:

۱ ) بدنه و لوازم یدکی کاپرا اصلی خودرو

ـ اجزای بدنه، شامل شیشه ها و تزئینات

(باربند، باله، پوشش هسته رادیاتور، جلو پنجره، چهره جلو یا عقب، در صندوق، رکاب، رینگ، سپر، ستون، صندوق، کاپوت، کولینگ، گلگیر، قطعات جوشکاری شده، والانس یا لیپ زیر سپر)

ـ درها

(آب بند در، چفت در، درپوش مخزن سوخت، دستگیره در بیرون و داخلی، قفل در و مرکزی، لولا، ماژول کنترل در، موتور شیشه بالابر و …)

ـ پنجره ها

(آب بند، برف پاک کن، رگلاتور پنجره، سانروف، شیشه، شیشه جلو یا بادگیر، شیشه درها، شیشه لچکی، موتور شیشه های جانبی)

۲ـ قطعات برقی و الکترونیکی در لوازم یدکی کاپرا

ـ دستگاه های صوتی و تصویری

ـ آنتن (بلندگو، رادیو و پخش رسانه ای، گیرنده آنتن، ساب ووفر، بخش کننده ویدئو)

ـ دوربین ها (دوربین داشبورد، دوربین دنده عقب)

ـ سامانه برق رسانی (دینام، باتری، تنظیم کننده ولتاژ)

ـ درجه ها و اندازه گیرها (آب سنج و آمپرسنج و …)

ـ سامانه جرقه زنی (جعبه احتراق، دلکو و …)

ـ سامانه های روشنایی و علامت دهی (چراغ ها)

ـ حسگرها (حسگر اکسیژن، جریان هوا، سرعت، روغن، سوخت و …)

ـ سامانه های استارت، کلیدهای برقی، سیم کشی و دسته سیم ها و دیگر موارد.

۳ـ فضای داخلی خودرو

ـ قطعات و اجزای کف کابین

(فرش، کنسول میانی، تله، رول کیج و …)

در صورت نیاز به مشورت با فردی متخصص در زمینه خرید لوازم یدکی کاپرا با مشاورین مرکزی مارکت صحبت کنید.

ـ نشیمن

(اتصال دهنده ها، صندلی ها، روکش، صندلی ایمنی کودک، کمربند ایمنی و …)

۴ـ پیشرانه و شاسی لوازم یدکی کاپرا

ـ سامانه ترمز

(استر لنت، اهرم ترمز پارک، پدال ترمز، پمپ ترمز، بیستون ترمز، پیچ چرخ، دیسک ترمز، سامانه ترمز ضد قفل (ای بی اس)، سوزن هواگیری

ـ شلنگ ها

(کاسه ترمز، کفشک ترمز، کالیبر ترمز، لنت ترمز، لوله ترمز، مخزن روغن ترمز، واحد تقویت کننده هیدرولیکی)

ـ قطعات و اجزاء موتور

(پیستون، تنه موتور، تسمه پروانه، تسمه مارپیچ، دلکو، سرسیلندر، سوپاپ، شاتون، کانال هوا، موتور استارت، میل لنگ، سامانه خنک کننده موتور، زانویی آب، روغن کاری و روان کاری موتور، سیستم اگزوز، سامانه سوخت رسانی، قطعات کاربراتور، سامانه های تعلیق و هدایت خودرو، سامانه انتقال قدرت، دنده، دیفرانسیل، سگ دست، کلاج)

یکی از ویژگی های مرکز معتبر فروش قطعات یدکی خودروها این است که در اکثر شهرها اقدام به ارائه خدمات کند. مرکزی مارکت در شهرهای بزرگ اقدام به فروش قطعات خودرو کرده است. از جمله فروش لوازم یدکی کاپرا تهران، لوازم یدکی کاپرا اصفهان، لوازم یدکی کاپرا مشهد و دیگر شهرها است.

ویژگی لوازم یدکی کاپرا

لوازم یدکی کاپرا در مرکزی مارکتلوازم یدکی کاپرا در مرکزی مارکت

برای اینکه بتوانید یک خرید موفق در زمینه لوازم یدکی خودروی کاپرا داشته باشید. بهتر است مدل یا سال تولید خودروی خود را بدانید. این را هم فراموش نکنید که حتما از محصولات کارخانه ژانگ ژینگ یا زیر مجموعه این خودرو باشد. اصالت، مورد مهم دیگری در هنگام خرید لوازم یدکی است. اگر فکر می کنید که با خرید یک محصول نامرغوب و تقلبی کمک بزرگی به خودروی خود می کنید، اشتباه است.

شما با نصب یک قطعه یدکی نامرغوب روی خودروی خود عملکرد خودرو را به طور کل نابود یا ضعیف می کنید.

قطعات یدکی کاپرا دارای هولوگرام است و هنگام خرید باید به آن توجه کنید. یک مرکز معتبر و مناسب با خدمات پس از فروش و ضمانت اقدام به فروش محصولات خود می کند. پس حتما آن نشان استاندارد و اصالت کالا را روی قطعات کاپرا جستجو و بررسی کنید.

خرید لوازم یدکی کاپرا در مرکزی مارکت

لوازم یدکی کاپرا در مرکزی مارکتلوازم یدکی کاپرا در مرکزی مارکت

اگر می خواهید بدون دغدغه یک محصول مرغوب و با اصالت تهیه کنید. همچنین با این وضعیت کرونا از خانه بیرون نمی روید. می توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را در فروشگاه مرکزی مارکت ثبت کنید و منتظر بمانید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند.

کارشناسان با دریافت اطلاعات دقیق از سال خودروی شما و نیاز به آن قطعه یدکی به شما در زمینه خرید قطعه کمک می کند.

مرکزی مارکت یک مجموعه حرفه ای در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو کاپرا فعال است. این مجموعه در فروش محصولات مرغوبی در شهرهای مختلف بسبب فروش لوازم یدکی کاپرا تهران، لوازم یدکی کاپرا اصفهان، لوازم یدکی کاپرا مشهد توانسته اعتماد مشتری را جلب کند. همچنین مشاوره پیش از خرید و ارائه خدمات و ضمانت پس از فروش از اقدامات دیگر این مجموعه حین خرید و فروش است.

کاپرا یک برند چینی است که در نوع و جایگاه خود خوش درخشیده است. محصولات و لوازم یدکی این خودرو در مجموعه های معتبر به فروش می رسد. به طور مثال جلوبندی چینی این خودرو استحکام خوبی دارد اما اگر بخواهید یک نوع نامرغوب و ارزان آن را تهیه کنید. پس باعث می شوید خودروی شما با یک ضربه ضعیف دچار مشکل شود.

همان طور که انسان ها نیاز به نگهداری از سلامت خود را دارند. خودروها و دیگر لوازم زندگی نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. اگر بتوانید از همان ابتدا از خودروی خود و قطعات آن به درستی استفاده کنید. دیگر نیازی نیست که خرج های اضافی داشته باشید.

دیگر نکات خرید لوازم یدکی کاپرا

در هنگام خرید لوازم یدکی کاپرا به این نکات توجه کنید تا سفر امن و راحتی داشته باشید.

ـ تحقیق درباره قطعات خودروی کاپرا و مرکزی معتبر در زمینه فروش لوازم یدکی خودروها.

ـ آگاهی از شرایط مرکز خرید

اگر قطعه یدکی شما در همان روز پس از خرید دچار مشکل شد. شما باید گارانتی تعویض یا تعمیر داشته باشید. این امنیت در مرکزی مارکت برای خرید مشتریان وجود دارد.

ـ بررسی مجوزهای شرکت فروشنده

ـ نظرات مشتریان قبلی درباره فروشگاه لوازم یدکی

ـ نحوه پرداخت

ـ ساعت تحویل بسته ارسالی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج