اعضای شورای هماهنگی امور خیریه شهرستان مراغه معرفی شدند


اعضای شورای هماهنگی امور خیریه شهرستان مراغه معرفی شدند

مراغه - ایرنا - رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه گفت: اسامی 9 نفر به عنوان اعضای شورای هماهنگی امور خیریه از سوی این اداره به اداره کل ارسال شده بود که از سوی کمیسیون امور خیریه استان تایید و معرفی شدند.

حجت الاسلام فریدون مطهری روز پنجشنبه در حاشیه توزیع بسته های معیشتی و معرفی اعضای شورای هماهنگی امور خیریه شهرستان که در آستان مقدس امامزاده سید محمد (ع) اظهار کرد: حبیب مرقع، سیدعلا الدین نقیبی، خامنه، علی امیری، جمال نیک سرشت، کریم اصغروند و خانم ها کتابچی، توکلانی و عیدی به عنوان ۹ عضو شورای هماهنگی امور خیریه شهرستان معرفی شدند.

وی گفت: هدف از راه اندازی این مجموعه در سراسر کشور مدیریت و ساماندهی امور خیریه و همچنین شناسایی بهتر آسیب های اجتماعی برای رفع مشکلات آنان است.

وی افزود: اعضای شورا را داوطلبان و علاقه مندان به امورات خیریه تشکیل می دهند و این اعضا باید توانایی جذب مشارکت های مردمی را داشته باشند.
اعضای شورای هماهنگی امور خیریه شهرستان مراغه معرفی شدند
توزیع ۵ هزار و ۳۵۰ بسته کمک معیشتی سوی اداره اوقاف و امور خیریه مراغه
رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه گفت: از اسفند سال گذشته تاکنون ۵ هزار و ۳۵۰ بسته معیشتی به همت نیت موقوفات و همراهی خیران در بین نیازمندان و افرادی که از سوی مساجد وگروه‌های جهادی معرفی می شوندف توزیع شده است.

حجت الاسلام مطهری گفت: ارزش ریالی این تعداد بسته نزدیک به یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان است.

وی بیان کرد: از این تعداد ۵ هزار بسته سال گذشته توزیع شده و امروز به نیت موقوفات مربوط به ماه مبارک رمضان ۳۵۰ بسته شامل برنج، روغن، مرغ، تخم مرغ و قند تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه و سیدعلی موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه برگزار شد، احکام اعضای هماهنگی امور خیریه شهرستان اعطا شد.

شهرستان مراغه دارای ۶۹۴ موقوفه شامل ۲۳۷ موقوفه دارای رقبه، ۳۷۷ مسجد، ۸۰ حسینیه و یک هزار و ۹۶۸ رقبه بوده و با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!