ماوس گیمینگ و کوچک Razer Orochi V2 معرفی شد


ماوس گیمینگ و کوچک Razer Orochi V2 معرفی شد

گجت نیوز ریز یک ماوس کوچک و گیمینگ برای لپ تاپ‌ها با نام ریزر اوروچی وی 2 – Razer Orochi V2 معرفی کرد. شرکت ریزر کوچکترین عضو خانواده خود یعنی Razer Orochi V2 را که از فناوری بلوتوث برای اتصال استفاده می‌کند، معرفی کرد. این ماوس نرخ تاخیر بسیار کمی دارد و از فناوری Razer HyperSpeed Wireless... نوشته ماوس گیمینگ و کوچک Razer Orochi V2 معرفی شد...

ریز یک ماوس کوچک و گیمینگ برای لپ تاپ‌ها با نام ریزر اوروچی وی ۲ – Razer Orochi V2 معرفی کرد.

شرکت ریزر کوچکترین عضو خانواده خود یعنی Razer Orochi V2 را که از فناوری بلوتوث برای اتصال استفاده می‌کند، معرفی کرد. این ماوس نرخ تاخیر بسیار کمی دارد و از فناوری Razer HyperSpeed Wireless و سوئیچ های مکانیکی نسل ۲ بهره می‌برد.

ماوس گیمینگ و کوچک Razer Orochi V2 معرفی شدماوس گیمینگ و کوچک Razer Orochi V2 معرفی شد

ماوس گیمینگ Razer Orochi V2

با وجود فناوری Razer Custom در Razer Orochi V2 قابلیت شخصی سازی بخشی از بدنه این ماوس وجود دارد و فعلا دو قاب مشکی و سفید برای آن در نظر گرفته شده است. Razer Orochi V2 ابعادی در حدود ۱۰۸ در ۶۰ میلی متر دارد و وزن آن کمتر از ۶۰ گرم است؛ همچنین فناوری متقارن باعث شده تا افراد چپ یا راست دست بتوانند از این ماوس استفاده کنند.

Razer Orochi V2 دارای سنسورهای مختلفی مانند ذخیره سازی نقشه (keymap storage) و فناوری تغییر حساسیت در حین پرواز (on-the-fly sensitivity adjustment) بوده و قابلیت تغییر دقت سنسور نوری (اپتیکال) آن بین ۴۰۰ تا ۶۴۰۰ است.

ریزر اوروچی وی ۲ یک ماوس گیمینگ کوچک با اسکرول لمسی و ۶ دکمه قابل برنامه‌ریزی است. قلب تپنده این ماوس یک سنسور قدرتمند ۱۸،۰۰۰ ۵G با دقت وضوح ۹۹.۴ درصدی بوده و سرعت حرکت آن ۴۵۰ اینچ در هر ثانیه است.

ماوس گیمینگ و کوچک Razer Orochi V2 معرفی شدماوس گیمینگ و کوچک Razer Orochi V2 معرفی شد

نبود قابلیت شارژ باتری یکی از ویژگی‌های عجیب این ماوس است و برای استفاده از آن باید حتما از باتری‌های مناسب گرید AA یا AAA استفاده کرد. ریزر در این باره توضیح داده، که این ماوس می‌تواند تا ۴۲۵ ساعت با اتصال ۲.۴ گیگاهرتز یا ۹۵۰ ساعت با اتصال بلوتوث به صورت مداوم کار کند. قرار است ریزر اوروچی وی ۲ – Razer Orochi V2 در تاریخ ۲۷ آوریل با قیمت ۶۹.۹۹ دلار در بازار های داخلی و با قیمت ۸۹.۹۹ دلار در کشورهای دیگر به فروش برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو