رد صلاحیت 235 داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان


رد صلاحیت 235 داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان

دبیر اجرایی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان از رد صلاحیت 235 داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان خبر داد.

باقر پورحسینی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بابررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی و نظارت از مجموع ۱۴۸۵ نفر داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا، ۲۳۵ نفر رد صلاحیت شدند.

وی با بیان اینکه از مجموع افراد رد صلاحیت شده، ۱۳۸ نفر توسط هیات‌های اجرایی و ۹۷ نفر نیز توسط هیات‌های نظارت رد صلاحیت شده‌اند.

دبیر اجرایی هیات‌های نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان گفت: در مجموع ۱۶ درصد جمعیت داوطلبین انتخابات شوراهای شهر و روستای لرستان رد صلاحیت شده‌اند.

پورحسینی بیان کرد: روز گذشته مجموع نتایج و بررسی‌ها توسط هیات‌های نظارت با صورت جلسات تدوین شده به فرمانداری‌ها ارجاع شده است و قرار بر این بوده که نتایج رسماً و کتباً به داوطلبین اعلام شود.

دبیر اجرایی هیات‌های نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان اضافه کرد: بعد از فرآیند ابلاغی، از روز امروز پنجشنبه روند دریافت اعتراضات و شکایات افراد رد صلاحیت شده در هیات‌های اجرایی و نظارت، درهیات‌های نظارت آغاز و به مدت چهار روز و تا ۱۲ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی گفت: بررسی شکایات داوطلبین ظرف ۱۰ روز مورد انجام خواهد تا حقی از کسی تضییع نشود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا