تکمیل ناکامی فولاد با شکست و قعرنشینی


تکمیل ناکامی فولاد با شکست و قعرنشینی

تیم فولاد در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 تن به شکستی دیگر داد تا کارش را در این مسابقات با قعرنشینی به پایان برساند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال فولاد ایران در آخرین بازی‌اش در گروه D لیگ قهرمانان آسیا،‌ از ساعت ۲۲:۳۰ پنجشنبه شب در ورزشگاه فصیل بن فهد ریاض به مصاف الوحدات اردن رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد. حسن سعد در دقیقه ۲۷ گل الوحده را به ثمر رساند.

پیش از این بازی فولاد و الوحدات به ترتیب با ۵ و ۴ امتیاز شانسی برای صعود از این گروه نداشتند و این مسابقه، یک دیدار تشریفاتی برای هر دو تیم به حساب می‌آمد. در بازی رفت دو تیم فولاد با یک گل پیروز شده بود.

در نیمه اول در حالی که دو تیم موقیعت‌های چندانی روی دروازه هم به وجود نیاوردند، سعد روی یک سانتر موفق شد با ضربه سر دروازه محسن فروزان را باز کند. در نیمه دوم فولاد با تعویض‌هایی که انجام داد فشار بیشتری روی دروازه الوحدات ایجاد کرد و صاحب موقعیت‌هایی شد که از دست رفت.

فولاد با این شکست با همان ۵ امتیاز جای خود را با الوحدات عوض کرد تا با قعرنشینی و ناکامی به کارش در لیگ قهرمانان آسیا پایان دهد. فولادی‌ها در مرحله پلی آف با ۴ گل العین را شکست دادند و در دور رفت مرحله گروهی نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند ولی در دور برگشت با افزایش فشار بازی‌ها و البته مصدومیت‌های بازیکنان، در هر ۳ بازی شکست خوردند.

قضاوت این دیدار برعهده علی صباح از عراق بود که سیدمهران موسوی و محمد آبشک از فولاد و رجایی عاید از الوحدات را با کارت زرد جریمه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج