رمز پیروزی استقلال مقابل تیم عراقی مشخص شد


هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است که این تیم در صورت زدن گل زودهنگام به الشرطه، کار راحتی برای شکست دادن این تیم خواهد داشت.

سیروس دین‌محمدی در خصوص بازی استقلال و الاهلی و اینکه فرهاد مجیدی در خصوص افت بدنی بازیکنان تیمش صحبت کرده بود، گفت: فشار مسابقات و افت بدنی برای همه تیم‌ها وجود دارد، در این بازی هر دو تیم فوتبال محتاطی را انجام دادند هر چند که الاهلی هم چند موقعیت خوب داشت. استقلال می‌دانست که نباید شکست بخورد و یک استراتژی منطقی را هم در نظر گرفت و خوشبختانه به هدفش رسید. در حل حاضر استقلال صدرنشین است و سرنوشت صعود هم دست خودش است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال موفق به شکست دادن الشرطه خواهد شد؟» عنوان کرد: تیم عراقی شانسی برای صعود ندارد و بدون استرس بازی خواهد کرد. اینطور بازی‌ها اصلا آسان نیست ولی استقلال اگر موفق به زدن گل زودهنگام شود، قطعا کار راحت‌تری برای شکست دادن الشرطه در پیش خواهد داشت. امیدوارم شاگردان مجیدی گل زودهنگام بزنند و در نهایت به دور بعد صعود کنند.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در ارتباط با شانس قهرمانی استقلال در مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: استقلال با اینکه از سپاهان و پرسپولیس عقب‌تر است همچنان شانس دارد و باید با انگیزه بالا کارش را ادامه دهد. هواداران استقلال از این تیم قهرمانی می‌خواهند و اگر در لیگ برتر این اتفاق رخ نداد، می‌توان در جام حذفی هم قهرمان شد و این نمی‌تواند کارنامه بدی برای کادر فنی استقلال باشد. فکر می‌کنم در حال حاضر سپاهان بیشترین شانس را دارد چون پرسپولیس و استقلال به دلیل انجام بازی‌های فشرده در لیگ قهرمانان آسیا، ممکن است از لحاظ بدنی افت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا