پخش مجموعه ساعت صفر و سرگذشت از شبکه تماشا


پخش مجموعه ساعت صفر و سرگذشت از شبکه تماشا

تهران- ایرنا- مجموعه «ساعت صفر» به جای «احضار» و «سرگذشت» به جای «متهم گریخت» به مناسبت شب‌های پرفیض قدر از شبکه تماشا پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی شبکه تماشا با اعلام خبر پخش مجموعه ساعت صفر عنوان کرد که این مجموعه، جایگزین مجموعه احضار در شب های قدر خواهد شد.

ساعت صفر درباره سام شکرچیان مردی ۴۵ ساله است که غرق در کار و تجارت است. او به واسطه ناکامی در یک معامله کلان به شدت عصبانی و آشفته است. این آشفتگی باعث می شود تا در راه شمال، با یک وانت تصادف کند و این آغاز ماجراست…

سعید سلطانی کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد و بازیگرانی چون امین زندگانی، سیاوش خیرابی، نگین صدق گویا، مارال فرجاد و محسن افشار در آن نقش آفرینی می کنند. این مجموعه در پنج قسمت و از یازدهم اردیبهشت در ساعت ۲۴ پخش شده و باز پخش آن در ساعت های ۶ و ۱۲ روز بعد است.

آغاز پخش مجموعه «سرگذشت» در شبکه تماشا به مناسبت شب های پرفیض قدر

این شبکه به مناسبت شب‌های قدر از یازدهم اردیبهشت ماه به جای مجموعه متهم گریخت در ساعت ۲۰ مجموعه سرگذشت را پخش می کند.

مجموعه سرگذشت از تولیدات رسانه ملی در زمینه اخلاق و صفات انسانی مثل بخشش است که با قرار دادن مخاطب در جای شخصیت های داستان، چالش اخلاقی در مخاطب ایجاد می کند.

این مجموعه بصورت اپیزودیک بوده و هر قسمت یک داستان مجزا را به تصویر می کشد و از عوامل سازنده آن می توان به به سیدجمال سیدحاتمی بعنوان کارگردان و بهروز مفید به عنوان تهیه کننده اشاره کرد. هنرمندانی همچون نازنین فراهانی، ناصر هاشمی، ایرج راد در این مجموعه به ایفای نقش می پردازند.

سرگذشت از یازدهم اردیبهشت، ساعت ۲۰ از شبکه تماشا پخش شده و باز پخش این مجموعه در ساعت های ۲ و ۸ و ۱۴ روز بعد خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند