صعود مقتدرانه ارتش سرخ/ با فیفا 21 هم نمیشه اینجوری پاس گل داد


صعود مقتدرانه ارتش سرخ/ با فیفا 21 هم نمیشه اینجوری پاس گل داد

شب گذشته پرسپولیس نماینده ایران، در مقابل الریان قطر بازی زیبایی را به نمایش گذاشت، که منجر به واکنش کاربران در فضای مجازی شد.


کاربران در واکنش به برد پرسپولیس در مقابل الریان قطر نوشتند:
صعود مقتدرانه ارتش سرخ/ با فیفا 21 هم نمیشه اینجوری پاس گل داد

شب گذشته پرسپولیس نماینده ایران، در مقابل الریان قطر بازی زیبایی را به نمایش گذاشت، که منجر به واکنش کاربران در فضای مجازی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ قهرمانان آسیا یا همان AFC Champions League رقابتی است که سالانه در قاره آسیا برگزار می‌شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کننده این دوره رقابت‌ها است. این رقابت از سال ۱۹۶۷ آغاز شده و در فصل ۲۰۰۳−۲۰۰۲ با الگوبرداری از لیگ قهرمانان اروپا به عنوان ادامه جام باشگاه‌های آسیا معرفی شد و در لیگ قهرمانان آسیا، ۱ تا ۴ تیم برتر هر کشور حضور دارند و این رقابت تنها شامل تیم‌های برتر آسیا است.

بهتر است بدانید این مسابقات مهم‌ترین مسابقات باشگاهی در سطح قاره آسیا است و می‌توان آن را هم‌ارزش با جام لیبرتادورس، لیگ قهرمانان اروپا، لیگ قهرمانان آفریقا، لیگ قهرمانان کونکاکاف و لیگ قهرمانان اقیانوسیه دانست.

در مجموع ۴۰ تیم در مرحله گروهی این رقابت با یکدیگر مسابقه می‌دهند و باشگاه‌هایی از لیگ‌های قدرتمند آسیایی به صورت مستقیم سهمیه حضور در رقابت‌ها را به دست می‌آورند و امسال هم چند نماینده مانند پرسپولیس از کشور ما در این دوره حضور دارند.

بیشتر بخوانید

یادی از نوجوانی در صفحه دروازه بان تیم ملی

شب گذشته پرسپولیس بازی زیبایی را در مقابل الریان به نمایش گذاشت و توانست ۴ بر ۲ پیروز میدان شود، در همین راستا کاربران فضای مجازی اقدام به داغ کردن هشتگ‌های مربوط به بازی شب گذشته کردند و در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

صعود مقتدرانه ارتش سرخ/ با فیفا 21 هم نمیشه اینجوری پاس گل دادصعود مقتدرانه ارتش سرخ/ با فیفا 21 هم نمیشه اینجوری پاس گل دادصعود مقتدرانه ارتش سرخ/ با فیفا 21 هم نمیشه اینجوری پاس گل دادصعود مقتدرانه ارتش سرخ/ با فیفا 21 هم نمیشه اینجوری پاس گل دادصعود مقتدرانه ارتش سرخ/ با فیفا 21 هم نمیشه اینجوری پاس گل دادصعود مقتدرانه ارتش سرخ/ با فیفا 21 هم نمیشه اینجوری پاس گل دادصعود مقتدرانه ارتش سرخ/ با فیفا 21 هم نمیشه اینجوری پاس گل دادصعود مقتدرانه ارتش سرخ/ با فیفا 21 هم نمیشه اینجوری پاس گل دادصعود مقتدرانه ارتش سرخ/ با فیفا 21 هم نمیشه اینجوری پاس گل دادصعود مقتدرانه ارتش سرخ/ با فیفا 21 هم نمیشه اینجوری پاس گل دادصعود مقتدرانه ارتش سرخ/ با فیفا 21 هم نمیشه اینجوری پاس گل دادصعود مقتدرانه ارتش سرخ/ با فیفا 21 هم نمیشه اینجوری پاس گل داد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان