معرفی صرافی تبدیل و آموزش کامل استفاده از آن


آَشنایی با صرافی تبدیل صرافی تبدیل یک صرافی ایرانی و آنلاین ارز دیجیتال است. کار با صرافی تبدیل در یک بستر امن با پشتیبانی 24 ساعته در تمام طول هفته امکان‌پذیر است. شما می‌توانید در صرافی تبدیل، کیف پول دیجیتالی خود را ایجاد کرده و از طریق شارژ ریالی کیف پول، وارد معاملات ارزهای دیجیتال […]

معرفی صرافی تبدیل و آموزش کامل استفاده از آن - خانه سرمایه img.wp-smiley, img.emoji { display: inline !important; border: none !important; box-shadow: none !important; height: 1em !important; width: 1em !important; margin: 0 .07em !important; vertical-align: -0.1em !important; background: none !important; padding: 0 !important; } .single-post form#gform_3 #gform_submit_button_3:hover { background-color: #af1522; } .single-post form#gform_3 #gform_submit_button_3 { background-color: #be202e; color: white; } .single-post form#gform_3 li { margin: 0; } .single-post form#gform_3 { width: 65%; background-color: #f6f7f9; padding: 15px; border-radius: 10px; border: 1px solid #e7e7e8; }.single-post .row.bs-shortcode-row.bs-shortcode-row-3-column .col-xs-4 { width: 32%; float: right; margin-left: 1%; }.single .elementor-container.elementor-column-gap-default a { color: #da4b1b; }.single footer a { color: #3c3c3c !important; }.single section#comments { background-color: #f7f7f7; padding: 20px; margin: 50px 0; box-shadow: 0 0 5px #dadada; border-radius: 5px; }.single .comment-body { background-color: white; margin: 10px 0; border-right: 5px solid #d6d6d6; border-top-right-radius: 8px; border-bottom-right-radius: 8px; padding-left: 20px !important; }#comments ol.comment-list .children:before { font-size: 2em!important; }.single h3.title-comments { font-size: 23px; border-bottom: 5px solid #d6d6d6; padding-bottom: 10px; padding-right: 10px; } div#modal-6a930bf5 , div#modal-a29a6f1 { top: 15px !important; z-index:999999; }a.tgju-copyright { display: none; }.single ul.serieslist-ul li, .hnbgf ul li{ list-style:none !important }.post .wp-post-image { max-height: initial !important; }.coinmarketcap-currency-widget div:nth-child(3) { display: none; }.coinmarketcap-currency-widget div:nth-child(2) { height: 60px; } @media(min-width:768px) and (max-width:20000px){ a#mob_hn_blog_ad_mobile { display: none; }} @media(min-width:200px) and (max-width:768px){ .elementor-72337 .elementor-element.elementor-element-40c1d00a .elementor-nav-menu .elementor-item { margin-bottom: 10px; padding-bottom: 5px; } a#mob_hn_blog_ad { display: none; }a#mob_hn_blog_ad_mobile img { border-radius: 10px; width: 40%; float: right; }a#mob_hn_blog_ad_mobile { float: left; width: 100%; background-color: #1e1d56; border: 3px solid red; border-radius: 10px; }a#mob_hn_blog_ad_mobile span { color: white; margin: 15px 5px 0 5px; width: 55%; float: right; font-weight: 900; font-size: 21px; line-height: 30px; }span.butshow-more { font-size: 15px !important; background-color: #be202e; text-align: center; margin-top: 5px !important; border-radius: 3px; }}

معرفی صرافی تبدیل و آموزش کامل استفاده از آن
معرفی صرافی تبدیل و آموزش کامل استفاده از آن

آَشنایی با صرافی تبدیل

صرافی تبدیل یک صرافی ایرانی و آنلاین ارز دیجیتال است. کار با صرافی تبدیل در یک بستر امن با پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام طول هفته امکان‌پذیر است. شما می‌توانید در صرافی تبدیل، کیف پول دیجیتالی خود را ایجاد کرده و از طریق شارژ ریالی کیف پول، وارد معاملات ارزهای دیجیتال شوید و با خیال راحت خریدوفروش رمز ارزهای مختلف را انجام دهید. در ادامه قصد داریم به آموزش صرافی تبدیل بپردازیم.

ویژگی‌ های مهم صرافی تبدیل

پیش از آنکه آموزش صرافی تبدیل درباره نحوه ساخت اکانت را آغاز کنیم، چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی را بررسی می‌کنیم. همان‌طور که اشاره شد، صرافی تبدیل با فراهم‌سازی محیطی حرفه‌ای امکان دسترسی به بازارهای جهانی ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. در این سایت علاوه بر خرید و فروش ارزهای دیجیتال، آموزش‌های لازم درباره نحوه سرمایه‌گذاری در این بازار به ‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده‌ شده است. تعدادی از مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی تبدیل عبارت‌اند از:

با دعوت از دوستان برای ورود به صرافی تبدیل مبلغی به شما پرداخت می‌شود. بهره‌مندی از یک گروه حرفه‌ای با پشتیبانی ۲۴ ساعته از کاربران می‌توانید از طریق کارشناسان حرفه‌ای سایت مشاوره دریافت کنید. امکان ساخت یک کیف پول مطمئن برای کاربران وجود دارد. کیف پول صرافی تبدیل از ارزهای دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند. امکان نقل ‌و انتقال با صرافی بایننس بدون پرداخت هزینه اضافی فراهم ‌شده است. خرید و فروش آنی و در لحظه تمام ارزهای ‌دیجیتال در صرافی تبدیل امکان‌پذیر‌است. ابزارهای حرفه‌ای مدیریت ریسک مانند استاپ لاس در این صرافی موجود ‌است. صرافی تبدیل تحلیل‌های حرفه‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد.

آموزش صرافی تبدیل و نحوه ثبت‌نام در آن

معرفی صرافی تبدیل و آموزش کامل استفاده از آن

برای کار با صرافی تبدیل ابتدا لازم است وارد سایت صرافی شده و با ثبت‌نام در سایت، حساب کاربری بسازید. برای ثبت‌نام در صرافی تبدیل تمام مراحل آموزش صرافی تبدیل را به ترتیب زیر طی کنید:

ابتدا در گوگل نام صرافی تبدیل را با عبارت فارسی صرافی تبدیل جستجو کنید. همچنین می‌توانید از طریق آدرس کامل سایت https://tabdeal.org وارد سایت صرافی شوید

پس از ورود به لینک سایت، صفحه اصلی باز می‌شود. در این صفحه قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال نمایش داده‌شده است. در گوشه بالا سمت چپ تصویر گزینه‌های «ورود» و «ثبت‌نام» را مشاهده می‌کنید. ازآنجایی‌که قصد ثبت‌نام در سایت را دارید روی گزینه «ثبت‌نام» کلیک کنید.

معرفی صرافی تبدیل و آموزش کامل استفاده از آن

پس‌ازآنکه وارد صفحه ثبت‌نام شدید لازم است در کادر مشخص‌شده شماره موبایلی را که به آن دسترسی دارید وارد کنید.

معرفی صرافی تبدیل و آموزش کامل استفاده از آن

پس از وارد‌کردن شماره موبایل بر روی گزینه «ادامه» کلیک کنید. در این مرحله صفحه جدیدی بازخواهد شد.

معرفی صرافی تبدیل و آموزش کامل استفاده از آن

۶۰ ثانیه فرصت دارید تا کد تائید پنج‌رقمی پیامک شده به شماره موبایل خود را وارد کنید. درصورتی‌که قبل از ورود کد تائید در داخل کادر مربوطه؛ فرصت ۶۰ ثانیه‌ای به پایان رسید، با کلیک بر روی عبارت «درخواست کد تائید» کد جدیدی برای شما پیامک می‌شود. پس از ورود کد، لازم است رمز عبور مناسبی انتخاب کنید. در انتخاب رمز عبور دقت کنید تا به‌اندازه کافی قوی باشد. در انتخاب رمز عبور از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی، اعداد و علائمی مانند @#%$ استفاده کنید. پس از وارد‌کردن رمز عبور در کادر بالایی لازم است بار دیگر و با دقت کافی رمز عبور را در کادر پایین صفحه وارد کنید. این رمز را درجایی به‌صورت آفلاین کپی و نگه‌داری کنید. بهتراست به‌صورت فیزیکی نیز رمز را در یک برگه نوشته و در مکانی امنی قرار دهید به‌هیچ‌عنوان رمز عبور را با شخص دیگری به اشتراک نگذارید.

معرفی صرافی تبدیل و آموزش کامل استفاده از آن

در انتها بر روی گزینه «ساخت حساب کاربری» کلیک کنید. صفحه‌ جدیدی مانند تصویر زیر به شما نمایش داده‌ می‌شود. در صورت مشاهده «ثبت‌نام با موفقیت انجام شد» اکانت شما به‌درستی ساخته‌شده است.

معرفی صرافی تبدیل و آموزش کامل استفاده از آن

پس‌ازآنکه بر روی عبارت «باشه» کلیک کردید، صفحه‌ای به شما نمایش داده می‌شود که بر اساس آن لازم است فرآیند احراز هویت را در سایت کامل کنید فرایند احراز هویت شامل تکمیل مراحل: تائید ایمیل، اطلاعات شخصی، اطلاعات بانکی، تماس با تلفن و تائید عکس می‌شود. برای تائید ایمیل لازم است آدرس ایمیل در دسترس خود را در کادر مربوط به «آدرس ایمیل» وارد کنید.

معرفی صرافی تبدیل و آموزش کامل استفاده از آن

سپس بر روی گزینه «درخواست کد فعال‌سازی» کلیک کنید. کد تائید سایت به آدرس ایمیل ارسال می‌شود. درصورتی‌که در قسمت inbox ایمیل پیامی برای شما ارسال نشد به قسمت spam یا همان هرزنامه رفته و ایمیل ارسال‌شده از جانب سایت را بازکنید. سپس کد تائید پنج‌رقمی ارسال‌شده را در کادر مربوطه وارد کنید. در این مرحله بر روی عبارت «تائید ایمیل» کلیک کنید. ایمیل واردشده تائید و به اکانت شما اضافه می‌شود. توجه کنید که در تمام مراحل ثبت‌نام و آموزش صرافی تبدیل باید از شماره تماس و ایمیل‌های معتبر و در دسترس استفاده کنید

معرفی صرافی تبدیل و آموزش کامل استفاده از آن

درصورتی‌که تمام مراحل به‌درستی انجام‌شده باشد عبارت «تائید ایمیل شما با موفقیت صورت گرفته است» را مشاهده می‌کنید پس از تائید ایمیل لازم است مراحل بعدی احراز هویت نیز به ترتیب و دقت کامل انجام شوند حالا روی گزینه «مرحله بعد» کلیک کنید.

معرفی صرافی تبدیل و آموزش کامل استفاده از آن

در این مرحله صفحه جدیدی به شما نمایش داده‌ می‌شود. در این صفحه لازم است اطلاعات شخصی مانند نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس ثابت، تاریخ تولد، آدرس منزل که شامل شهر، خیابان، کوچه، پلاک، واحد و کد پستی را وارد کنید. همه اطلاعات خواسته‌شده را با دقت و صحت کامل در کادرهای مربوط وارد کنید. توجه کنید که در صورت وجود کادر خالی سایت اجازه عبور به مرحله بعد را نمی‌دهد. درنهایت روی گزینه «مرحله بعد» کلیک کنید .

معرفی صرافی تبدیل و آموزش کامل استفاده از آن

پس از تکمیل مرحله قبل به صفحه جدیدی وارد می‌شوید. در این مرحله صفحه اطلاعات بانکی را مشاهده خواهید کرد. اطلاعات بانکی شامل: شماره شبا و شماره کارت‌بانکی می‌شود. این اطلاعات را با دقت در کادر مربوط وارد کنید. شماره شبا را می‌توانید از طریق سایت بانک موردنظر دریافت کنید. پس از واردکردن اطلاعات بانکی بر روی گزینه «مرحله بعد» کلیک کنید.

معرفی صرافی تبدیل و آموزش کامل استفاده از آن

صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود. در این مرحله سایت اعلام می‌کند که تا ۴۸ ساعت پس از تکمیل فرم ثبت‌نام تمام اطلاعات هویتی واردشده را بررسی کرده و در صورت وجود هرگونه مشکلی با شما تماس خواهند گرفت. شما می‌توانید یکی از بازهای زمانی ۱۰-۱۵ و یا ۱۵-۱۷ را برای تماس سایت انتخاب‌ کنید. پس ‌از آن برای رفتن به مرحله بعدی بر روی گزینه «ارسال اطلاعات و مرحله بعد» کلیک کنید.

معرفی صرافی تبدیل و آموزش کامل استفاده از آن

توجه داشته باشید که اگر تمام اطلاعات را به‌ صورت کامل و دقیق وارد کرده باشید، از طرف سایت با شما تماسی گرفته نمی‌شود. پس از کلیک بر روی «باشه» صفحه جدیدی با محتوای «اطلاعات با موفقیت ثبت شد» به شما نمایش داده می‌شود. حالا لازم است آخرین مرحله احراز هویت در مراحل آموزش صرافی تبدیل را کامل کنید.

معرفی صرافی تبدیل و آموزش کامل استفاده از آن

در آخرین مرحله احراز هویت و آموزش صرافی تبدیل طبق مراحل زیر عمل کنید: یک متن دست‌نویس و خوانا مانند متن زیر آماده کنید. برای مثال: این‌جانب محمد محمدی، به کد ملی ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰ ضمن مطالعه قوانین استفاده از خدمات تبدیل، متعهد می‌گردم حساب کاربری و مدارک خود را در اختیار اشخاص غیر قرار ندهم و در صورت تخلف مسئولیت آن را بر عهده بگیرم.

جهت احراز هویت سایت تبدیل، ۸/۲/۱۴۰۰، (امضا کنید)

سپس متن دستی نوشته‌شده را همراه با کارت ملی خود، مانند عکس بالا در دست گرفته و از خود عکسی واضح و با کیفیت تهیه کنید. در صورتی‌که کارت ملی جدید خود را تحویل نگرفته‌اید؛ رسید پستی کارت ملی جدید را همراه با یک مدرک شناسایی معتبر و عکس‌دار مانند گواهی‌نامه یا شناسنامه در کنار متن دست‌نویس قرار داده و از خود عکس تهیه کنید. توجه کنید که متن نوشته‌شده، کارت ملی جدید (و یا مدارک شناسایی دیگر+ رسید پستی کارت ملی جدید) کاملاً خوانا و واضح در عکس مشخص باشند. پس از تهیه عکس بر روی گزینه «جهت بارگزاری تصویر خود کلیک کنید» کلیک کرده و عکس را آپلود کنید سپس گزینه «ارسال و ثبت» را انتخاب کنید.

درنهایت پس از طی مراحل احراز هویت و ارسال مدارک لازم، طی ۴۸ ساعت درستی اطلاعات بررسی‌شده و پس از تائید اطلاعات، می‌توانید فعالیت در صرافی تبدیل را آغاز کنید.

نتیجه‌ گیری

کار با صرافی تبدیل یک تجربه حرفه‌ای و مطمئن برای کاربران است. به دلیل وجود آموزش‌ صرافی تبدیل به کاربران، در کنار امکان انجام معاملات با ارزهای دیجیتال مختلف این صرافی به یک انتخاب مناسب برای سرمایه‌گذاران تازه ‌وارد تبدیل کرده است.

به این مقاله امتیاز دهید

Submit Rating

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

ترتیبی که برای خواندن مقالات" صرافی های ایرانی "به شما پیشنهاد می‌کنیم:
معرفی صرافی تبدیل و آموزش کامل استفاده از آنبا ۵ تا از معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی آشنا شوید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.





.hnbotsidebar .container { width: 400px; position: absolute; left: 50%; transform: translate(-50%, -50%); display: flex; justify-content: center; align-items: center; } .hnbotsidebar .center { width: 100%; height: 60px; position: absolute; } .hnbotsidebar .btn { width: 100%; height: 60px; cursor: pointer; background: transparent; border: 0; outline: none; transition: 1s ease-in-out; } .hnbotsidebar svg { position: absolute; left: 0; top: 0; fill: none; stroke: #fff; stroke-dasharray: 150 480; stroke-dashoffset: 150; transition: 1s ease-in-out; width: 100%; } .hnbotsidebar .btn:hover svg { stroke-dashoffset: -480; }.hnbotsidebar .btn:hover { transition: 0; background: white; } div#custom_html-6 a span { background: linear-gradient(135deg,#4d4ca5,#010038) !important; padding: 18px !important; transition: 0.7s !important; border-radius: 5px; font-weight: 500; } .hnbotsidebar .btn span { color: white; font-size: 18px; font-weight: 100; }.hnbotsidebar { margin-top: 25px; } .hnbotsidebar a span { background: linear-gradient(135deg,#4d4ca5,#010038); padding: 18px !important; transition: 0.7s !important; border-radius: 5px; font-weight: 500; font-family: vazir; font-weight: 500 !important; }
معرفی صرافی تبدیل و آموزش کامل استفاده از آنعلی صابریان
از سال 1390 که مجموعه خانه سرمایه شروع به کار کرد با برگزاری ۲۷ دوره جامع آموزشی بلند مدت، بیش از ۵۰۰۰ تحلیلگر را وارد بازار سرمایه کرده‌ایم. تمام تلاش من و همکارانم ایجاد مرجعی برای آموزش واقعی و صحیح موفقیت مالی و سرمایه گذاری بوده است مرجعی که کمک می کند زندگی بهتری برای خود و اطرافیانمان بسازیم.
.rightrow span { margin-top: -55px; }.rightrow img { margin: 0 !important; } .rightrow span { margin-top: -40px; color:#033241 !important; } .rightrow { display: inline-grid; text-align: center; width: 30%; float: right; }.leftrow { width: 70%; color:#033241 !important; font-size: 15px } .foot1rowhn { display: flex; float: right; }footer .widget { background: #f2f2ff; } @media(min-width:200px) and (max-width:768px){ footer#site-footer .col-sm-4:nth-child(1) { flex: 0 0 100%; max-width: 100%; } }
تهران، پاسداران، بوستان دوم، گیلان غربی، بن بست مریم، پلاک ۲
۰۲۱-۹۱۰۰۷۵۹۰
دعوت به همکاری
معرفی صرافی تبدیل و آموزش کامل استفاده از آن
div#text-3 .middle-bot.col-4 a div#text-3 .middle-bot.col-4 { display: flex; width: 100%; float: right;} .addresslan{ color:#033241; }footer .middle-bot.col-4 { padding: 0; }.middle-bot.col-4 { margin: 10px 0; } .middle-bot.col-4 i { font-size: 18px; } .middle-bot.col-4 img { max-width: 20px; margin: 0px; }
@media only screen and (min-width: 767px) { #bij_single_side { max-width: 427px; } #bij_single_side.start { position: relative !important; top: auto !important; } #bij_single_side.normal { top: auto !important; bottom: 0 !important; position: fixed !important; } #bij_single_side.ended { top: auto !important; bottom: 0 !important; position: absolute !important; } }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها