شوک به فرهاد مجیدی ؛ ستاره استقلال ادامه لیگ برتر را هم از دست داد؟


شوک به فرهاد مجیدی ؛ ستاره استقلال ادامه لیگ برتر را هم از دست داد؟

مصدومیت محمد نادری در دیدار استقلال و الدحیل قطر باعث شد این بازیکن دو دیدار بعدی آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا را نیز از دست بدهد. حالا انگار شرایط طوریست که ممکن است این بازیکن بخشی از دیدارهای استقلال در لیگ برتر را نیز از دست بدهد. نوشته شوک به فرهاد مجیدی ؛ ستاره استقلال ادامه لیگ برتر را هم از دست داد؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری...

شوک به فرهاد مجیدی ؛ ستاره استقلال ادامه لیگ برتر را هم از دست داد؟

مصدومیت نگران کننده محمد نادری در لیگ قهرمانان آسیا و احتمال غیبت این بازیکن در ترکیب استقلال در دیدارهای لیگ برتر
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۳:۰۰
شوک به فرهاد مجیدی ؛ ستاره استقلال ادامه لیگ برتر را هم از دست داد؟

مصدومیت محمد نادری در دیدار استقلال و الدحیل قطر باعث شد این بازیکن دو دیدار بعدی آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا را نیز از دست بدهد. حالا انگار شرایط طوریست که ممکن است این بازیکن بخشی از دیدارهای استقلال در لیگ برتر را نیز از دست بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، وضعیت محمد نادری برای حضور در رقابت های لیگ برتر هم مشخص نیست.

مدافع چپ استقلال در دیدار دوم تیمش مقابل الدحیل قطر از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شد و به همین خاطر نتوانست تیمش را همراهی کند. محمد نادری مقابل الاهلی عربستان هم غایب بود و دیدار امشب با الشرطه عراق را نیز از دست داد.

با این تفاسیر اما نگرانی هایی درباره مصدومیت نادری وجود دارد. ظاهرا کشیدگی همسترینگ نادری به حدی است که شاید مصدومیتش طولانی شود.

از آنجایی که استقلال در بازگشت به تهران بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، باید در لیگ برتر به میدان برود، حالا وضعیت نادری برای مسابقه با ذوب آهن در هفته بیست و دوم لیگ برتر مبهم است.

قرار است در بازگشت اعضای استقلال به تهران معاینات و مراحل درمانی روی پای نادری بیشتر شود تااین ستاره آبی ها وضعیت نهایی خودش را بداند. با این تفاسیر احتمال غیبت نادری در بازی هفته گذشته استقلال مقابل ذوب آهن هم وجود دارد اما هنوز در این خصوص کادر پزشکی استقلال اظهارنظر دقیقی انجام نداده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج