مددی: صعود از گروه مرگ شایسته استقلالِ بزرگ بود


مددی: صعود از گروه مرگ شایسته استقلالِ بزرگ بود

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه استقلال بدنبال صعود این تیم به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در پیامی نوشت: صعود از گروه مرگ، شایسته تیم بزرگ استقلال و هواداران میلیونی‌اش بود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال جمعه شب در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشرطه عراق رفت که با تک گل شیخ دیاباته در این بازی به برتری رسید.

تیم فوتبال استقلال با کسب ۱۱ امتیاز از گروه سوم مسابقات توانست به دور بعد بازی‌ها صعود کند.

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال به مناسبت صعود آبی‌پوشان به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پیامی را به شرح زیر منتشر کرد:

«یبایباسالاسافییسفااسفف صعود از گروه مرگ، شایسته تیم بزرگ استقلال و هواداران میلیونی‌اش بود. من به عنوان عضو کوچک خانواده بزرگ استقلال، پیروزی دلچسب استقلال برابر الشرطه و در ادامه صعود سزاوارانه این تیم به مرحله بعدی را به هواداران عزیزمان که در این مدت از تیم خودشان حمایت کردند و دعای خیرشان همراه تیم بود، تبریک می‌گویم.

همچنین لازم می‌دانم از زحمات کادرفنی استقلال به خصوص فرهاد مجیدی و البته بازیکنان سختکوش استقلال که با وجود خستگی زیاد، با تمام وجود در این بازی کار کردند تشکر ویژه داشته باشم و ان‌شاءالله این روند موفقیت آمیز ادامه خواهد داشت.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگرانی که در بستر بیماری هستند / برای آن ها دعا کنید! + عکس و اسامی تلخ