مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت


مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

مشهد- ایرنا- دعوت چند ورزشکار خراسانی به اردوی تیم‌های ملی بسکتبال با ویلچر، فیتنس و کشتی و بازی نیمه تمام تیم‌های فوتسال مقداد مشهد و پاس تهران از مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته گذشته بود.

سرپرست هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: مظاهر پایداری، سامان فکوریان و امیرمحمد کلیدری سه ورزشکار جانباز و معلول این استان به نخستین اردوی استعدادیابی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان در بخش مردان دعوت شدند.

وحید نیک‌فرجام افزود: این اردو از ۱۴ لغایت ۲۴ اردیبهشت ماه جاری به منظور انتخاب ورزشکاران تیم ملی برای اعزام به مسابقات پاراآسیایی بحرین برگزار می‌شود.

دعوت به تیم ملی فیتنس اسپورت

سرپرست کمیته فیتنس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: با اعلام سازمان تیم‌های ملی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، امیر غلام‌زادگان از این استان به اردوی تیم ملی فیتنس اسپورت دعوت شد.

علی زرافشان افزود: غلام زادگان همراه با یک ورزشکار از آذربایجان شرقی در دسته فیتنس اسپورت به علاوه ۱۷۵ سانتیمتر به این اردو دعوت شده‌ است. همچنین در این اردو سه ورزشکار از استانهای تهران، بوشهر و اصفهان نیز در دسته اول فیتنس اسپرت منهای ۱۷۵ سانتیمتر حضور دارند.

هدف تمرین در ورزش فیتنس شکل گیری ماهیچه ها و متناسب بودن عضلات و خوش فرم شدن بدن است. تمرینهای هوازی، درصد بسیاری از برنامه فیتنس کاران را تشکیل می‌دهد و در تمرینات بدنسازی از وزنه کمتر استفاده می‌شود.

دعوت کشتی‌گیران به اردوی تیم ملی

دبیر هیات کشتی خراسان رضوی با بیان اینکه ۶ کشتی گیر جوان و نوجوان این استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند گفت: احمد محمدنژاد، امیرحسین متقی، طاها خمینه، سهیل یوسفی، مصطفی طغانی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان هستند. مجید باقری نیز به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان دعوت شده است.
خسرو علیزاده افزود: اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در همدان و اردوی نوجوانان در ساوه از ششم تا هجدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

بازی نیمه تمام فوتسال

تیم مقداد مشهد پنجم اردیبهشت ماه در هفته دهم از گروه دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور در سالن ورزشی شهید بهشتی این شهر پذیرای تیم صدر جدولی پاس تهران بود. در حالی که پنج ثانیه به پایان این مسابقه باقی مانده بود و تیم مهمان با نتیجه ۲ بر یک پیش بود با ترک میدان توسط تیم میزبان، نیمه تمام خاتمه یافت.

تیم مقداد با گل رحمان بهلولی نیمه نخست را به سود خود پایان داد اما در نیمه دوم مصطفی فخری نتیجه را برای تیم مهمان به تساوی کشاند و در ادامه این مسابقه حمید قهرمانی گل دوم تیم پاس را وارد دروازه تیم میزبان کرد.

در این مسابقه تیم میزبان اعتراض‌های مکرر به تصمیم‌های داور مسابقه داشت و در نهایت به خاطر اعتراض به تصمیم‌های داور و در ثانیه‌های پایانی زمین مسابقه را ترک کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است