384 معلم سرآمد استانی و منطقه‌ای در کردستان تجلیل می‌‎شوند


384 معلم سرآمد استانی و منطقه‌ای در کردستان تجلیل می‌‎شوند

سنندج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه ویژه برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در سال جاری به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود، گفت: در این هفته از 384 معلم سرآمد منطقه‌ای و استانی تجلیل می‌شود.

رشید قربانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری برنامه شناسایی جلوه‌های ویژه معلمی در بخش معلمان و مدیران و راهبران آموزشی و عوامل کیفیت بخشی انجام شد، اظهار داشت: این برنامه در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشوری انجام شد که بعد از تکمیل فرم های خود ارزیابی توسط معلمان، ارائه مستندات و داوری آنها در مراحل مختلف از طریق سامانه ltms در نهایت ۳۸۴ نفر به عنوان سرآمد منطقه ای و استانی انتخاب شدند.

وی افزود: از این تعداد معلم، ۲۶۰ نفر سرآمد منطقه‌ای و ۱۲۴ نفر نیز سرآمد استانی هستند که در۲ بخش جلوه‌های معلمی و مدیران و راهبران آموزشی و عوامل کیفیت بخشی مدارس و همچنین بازنشستگان تجلیل می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته معلم در استان اشاره کرد و گفت: فضاسازی و انجام تبلیغات محیطی، بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه ای به منظور معرفی جلوه‌های معلمی و قدردانی ازفرهنگیان تلاشگر، تهیه و انتشار کلیپ سپاس معلم و قدردانی شخصیت‌ها و صنوف از مقام معلمان و حضور معلمان سرآمد در برنامه‌های صدا و سیمای استان از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

قربانی با بیان اینکه برنامه‌های سپاس معلم با رویکرد مجازی و به صورت ویدیو کنفرانس با حضور شخصیت‌ها و مسوولان کشوری و استانی برگزار می‌شود، افزود: در ایام هفته معلم و با برگزاری برنامه های مختلف از معلمان سرآمد استان تجلیل خواهد شد.

وی اظهار داشت: برنامه‌های سپاس معلم در سطح شهرستان‌ها و مناطق نیز با حضور مسوولان و معلمان برگزیده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری انجام و از زحمات فرهنگیان تلاشگر تقدیر می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به تلاش‌ها و زحمات معلمان سخت‌کوش در ایام کرونا و جهاد علمی و آموزشی معلمان در راستای تداوم فرایند یاددهی و یادگیری دانش‌آموزان در این ایام، گفت: معلمان متعهد و دلسوز به عنوان مدافعان عرصه تعلیم و تربیت در این مدت با تلاش شبانه روزی خود اجازه ندادند آموزش تعطیل شود و به صورت مجازی و حضوری استمرار پیدا کرد.

از ۱۲ تا ۱۸ ادیبهشت با عنوان هفته معلم و روز ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید استاد مطهری با نام روز معلم نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل