یاغی بزرگ خیال گل زدن ندارد ؛ فرصت سوزی عجیب آرمان رمضانی !


یاغی بزرگ خیال گل زدن ندارد ؛ فرصت سوزی عجیب آرمان رمضانی !

آرمان رمضانی که در پرسپولیس دوران کابوس واری را پشت سر گذاشت ، این بار در ترکیب استقلال هم موفق نبوده و در دیدار با الشرطه یک تک به تک را از دست داد. نوشته یاغی بزرگ خیال گل زدن ندارد ؛ فرصت سوزی عجیب آرمان رمضانی ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

یاغی بزرگ خیال گل زدن ندارد ؛ فرصت سوزی عجیب آرمان رمضانی !

گل نکردن تک به تک در دیدار استقلال و الشرطه از سوی آرمان رمضانی
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۹:۴۵
یاغی بزرگ خیال گل زدن ندارد ؛ فرصت سوزی عجیب آرمان رمضانی !

آرمان رمضانی که در پرسپولیس دوران کابوس واری را پشت سر گذاشت ، این بار در ترکیب استقلال هم موفق نبوده و در دیدار با الشرطه یک تک به تک را از دست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احتمالا آخرین باری که آرمان رمضانی موفق به گلزنی شده را کمتر کسی به خاطر دارد.

آخرین گل این بازیکن به زمانی برمی‌گردد که او بازیکن سایپا بود. در هفته ۲۶ لیگ نوزدهم و در دیداری که ۲ مرداد سال گذشته برگزار شد، رمضانی در تساوی ۱-۱ شاهین بوشهر و سایپا موفق شد تک گل تیم ابراهیم صادقی را به ثمر برساند.

رمضانی که قبل از پیوستن به پرسپولیس مورد توجه فرهاد مجیدی قرار داشت، دوران کابوس‌واری را در پرسپولیس سپری کرد و هیچ کسی انتظار حضور او در استقلال را نداشت منتهی مجیدی که به این بازیکن اعتقاد ویژه‌ای دارد، یک انتقال عجیب را در پنجره نقل و انتقال زمستانی لیگ برتر رقم زد.

رمضانی در چهارمین بازی‌اش برای استقلال این فرصت را داشت تا اولین گلش با پیراهن استقلال را به ثمر برساند و خیال استقلال را بابت پیروزی مقابل الشرطه راحت کند منتهی او در دقیقه ۸۵ و در شرایطی که موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت، ضربه‌اش را دقیقا جایی زد که دروازه‌بان الشرطه کار سختی برای مهار آن نداشت.

مطمئنا اگر استقلال نمی‌توانست این بازی را ببرد، آرمان رمضانی یکی از مقصران اصلی این ناکامی محسوب می‌شد اما او خوش‌شانس بود که استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان رسید.

البته او در کنار دیاباته به خاطر گل نکردن پنالتی دوم و یک موقعیت تک به تک گل و همچنین مهدی قایدی به خاطر از دست دادن یک موقعیت گل مقصر شناخته می‌شد که استقلال با طراحی یک سیستم دفاعی اجازه گلزنی به بازیکنان پلیس عراق را نداد تا از این مرحله صعود کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی