سارقان منازل روانسر روانه زندان شدند


سارقان منازل روانسر روانه زندان شدند

کرمانشاه - ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانسر گفت: باند سه نفره سارقان منازل روانسر که غیر بومی بودند، پس از دستگیری و انجام تحقیقات و صدور قرار تامین کیفری متناسب، روانه زندان شدند.

«مسلم الماسی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این سارقان در حین سرقت از منزل یکی از شهروندان روانسری و با اطلاع به موقع مردم و حضور نیروی انتظامی شناسایی و پس از تعقیب و گریز در حومه شهر روانسر دستگیر شدند.

وی ادامه داد: سارقان در مجموع به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند که پنج مورد از سرقت ها مربوط به منازل شهروندان در روانسر بوده است.

دادستان روانسر تصریح کرد: با توجه به سرقت های صورت گرفته چند وقت اخیر در شهر و بازتاب آن، نیروی انتظامی مکلف است که بیش از پیش و با جدیت بیشتر مقوله پیشگیری از سرقت را دنبال کند.

الماسی اظهار داشت: پیشگیری از سرقت یک مقوله جمعی است که متاسفانه همکاری لازم در این مقوله صورت نمی گیرد.

وی اضافه کرد: در راستای پیشگیری از سرقت ۳۵ روستای آسیب پذیر شهرستان شناسایی و مقرر شد با همکاری دهیاران و بخشداری، در این روستاها دوربین مداربسته نصب شود.

دادستان عمومی و انقلاب روانسر گفت: طرح پیشگیری از سرقت در شهر روانسر نیز تدوین شده و بنابراین لازم است که حداقل ۱۵ تیم مراقبتی و گشتی در شهر همزمان و در کنار نیروی انتظامی به مراقبت بپردازند.

الماسی گفت: با توجه به هزینه های مالی اجرای طرح، این اقدام نیازمند مشارکت اجتماعی شهروندان، کسبه و اصناف است و تا زمانی که شهروندان حمایت های لازم را انجام ندهند به طور قطع طرح به مرحله اجرا نخواهد رسید.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟