راهنمای خرید بهترین اسپیکر بلوتوثی و پاور بانک


راهنمای خرید بهترین اسپیکر بلوتوثی و پاور بانک

اسپیکر بلوتوثی نوعی بلندگوی کوچک است که منبع تغذیه آن باتری است. با توجه به این موضوع که امروزه اکثر مردم از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند، باید بگوییم که در هر زمان و مکانی می‌توانند با استفاده از گوشی خود به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند. قطعا شما هم می‌دانید که اسپیکرهای گوشی، تبلت قدرت و کیفیت اسپیکرها را ندارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی سبز موبایل، اسپیکر بلوتوثی این امکان را به شما می‌دهند که با دوستان و اعضای خانواده خود زمانی که به طبیعت گردی می‌روید و یا دور هم جمع می‌شوید، با استفاده از این اسپیکرها می‌توانید به موسیقی لذت بخشی به صورت همزمان گوش دهید.

راهنمای خرید بهترین اسپیکر بلوتوثی و پاور بانک


اسپیکر بلوتوثی خوب و با کیفیت چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟
برای خرید یک اسپیکر خوب و با کیفیت حتما چک لیستی از معیارهای خود تهیه کنید تا از خرید خود رضایت کافی را داشته باشید. برای خرید یک اسپیکر بلوتوثی خوب و با قیمت مناسب می‌توانید به صفحه خرید اسپیکر بلوتوثی فروشگاه اینترنتی موبایل سبز مراجعه کنید و با مشاهده انواع مختلف اسپیکرها در سایزهای مختلف و برندهای مختلف یکی از آن‌ها را با توجه به بودجه و معیارهای خود خریداری کنید. با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های یک اسپیکر خوب آشنا شوید.

پورت کارت حافظه
با توجه به این موضوع که اسپیکرها یک وسیله کاملا مجهز هستند که در شرایط ضروری باعث رفع نیاز کاربر می‌شوند بنابراین اسپیکری خوب است که حتما از شیار کارت حافظه برخوردار باشد. در غیر این صورت دیگر نمی توان به آن اسپیکر صفت خوب بودن را داد. البته ناگفته نماند که اکثر اسپیکرهای بلوتوثی از کارت حافظه و رم پشتیبانی می‌کنند.

صفحه نمایش
معمولا صفحه نمایش اسپیکرهای پرتابل به چندین دسته تقسیم بندی می‌شوند. برخی از اسپیکرهایی که دارای صفحه نمایش هستند، این صفحه نمایش تنها قادر به نشان دادن میازن شارژ باقی مانده باتری اسپیکر است. همچنین تعدادی از اسپیکرها هم در بازار وجود دارند که ال سی دی آن‌ها تنها جنبه زیبایی و روشنایی تا حد بسیار کمی را دارا هستند. البته باید بگوییم اسپیکرهایی که دارای صفحه نمایش هستند، قیمت بیشتری نسبت به اسپیکرهای معمولی دارند و هرچه امکانات صفحه نمایش نیز بیشتر باشد، به طبع قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

پشتیبانی برد
منظور از برد همان فاصله ای است که میان اسپیکر و گوشی برقرار می‌شود. یعنی اگر گوشی شما با بلوتوث به اسپیکر متصل شده باشد، از فاصله تعریف شده برای اسپیکر گوشی از آن دورتر شود، صدای اسپیکر به طور کامل قطع و یا قطع و وصل خواهد شد. معمولا اسپیکرها دارای برد 8 تا 15 متر هستند.

ظرفیت باتری
یکی از مهمترین معیارهایی که در زمان خرید یک اسپیکر بلوتوثی باید به آن توجه داشته باشید، ظرفیت باتری آن است. زیرا این مدل از اسپیکرها بدون نیاز به برق مورد استفاده قرار می‌گیرند و ظرفیت باتری آن‌ها نشان دهنده این است که چند ساعت می‌توانید از اسپیکر استفاده کنید. البته ناگفته نماند که مقایسه باتری اسپیکرها کار چندان درستی نیست. زیرا ممکن است که با یک اسپیکر با باتری 4400 میلی آمپر تنها 9 موسیقی گوش داد اما با یک اسپیکر 1400 میلی آمپر 12 ساعت بتوانیم از گوش دادن به موسیقی دلخواه خود لذت برد.
نکته جالب اینجاست با توجه به اینکه تفاوت چشمگیری میان این دو باتری است، اما بلندگوی اسپیکری که ظرفیت باتری آن کمتر است، توان بیشتری نیز دارد. دلیل این موضوع این است که آن دسته از اسپیکرهایی که در سایز کوچکتری طراحی می‌شوند، بلندگویی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، به انرژی کمتری نیاز دارد پس باتری کمتری نیز مصرف می‌کند.
در کنار تمامی موارد بیان شده در این مطلب باید به معیارهای دیگری همچون:
مقاومت اسپیکر در برابر آب و خاک
وزن اسپیکر
برخورداری از رادیو و میکروفون
و ....
توجه داشته باشید. تا بتوانید مناسب‌ترین اسپیکر را با توجه به نیاز و معیارهای خود تهیه کنید و از خرید خود رضایت کافی داشته باشید.

راهنمای خرید بهترین اسپیکر بلوتوثی و پاور بانک


راهنمای خرید پاور بانک
با توجه به این موضوع که اسپیکرها با باتری کار می‌کنند و تنها برای یک مدت زمان مشخصی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد و با تمام شدن باتری آن دیگر قابل استفاده نیستند. برای رفع این مشکل می‌توانید برای شارژ مجدد آن و استفاده از آن در زمانی که دسترسی به برق ندارید اما دوست دارید همچنان از شنیدن موسیقی لذت ببرید، کافیست همراه خود یک پاور بانک داشته باشید. با استفاده از پاور بانک می‌توانید اسپیکر را شارژ کنید و از آن دوباره استفاده کنید.
برندهای مختلف زیادی هستند که در حال تولید انواع مدل‌های مختلف پاور بانک هستند که از ظرفیت‌های مختلفی برخوردار هستند. این برندهای خوش نام عبارتند از: انرجایزر، ایکس انرژی، شیائومی و ...
توجه داشته باشید هرچه میزان ظرفیت پاور بانک بیشتر باشد، قیمت آن نیز به طبع بیشتر خواهد بود. در زمان خرید پاور بانک لازم است به این نکته توجه داشته باشید که :
پاور بانک از قابلیت فست شارژ برخوردار باشد.
از حداقل دو درگاه برای شارژ برخوردار باشد.
صفحه نمایش یا چراغی برای نمایش میزان شارژ داشته باشد.
بدنه محکم و مقاومی داشته باشد.
وزن نسبتا سبکی داشته باشد.

جهت خرید لوازم جانبی گوشی موبایل می‌توانید به فروشگاه اینترنتی سبز موبایل SabzMobile.com مراجعه کنید. سبز موبایل یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید موبایل و لوازم جانبی آن در کشور است که فعالیت‌های خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرده است. کاربران در این سایت می‌توانند با فیلترینگ قوی و کاربرپسند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به هر آنچه در حوزه موبایل، تبلت، گجت می‌خواهند برسند.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا