آمادگی نجف اشرف برای برگزاری مراسم شب های قدر و سالروز شهادت امام علی(ع)


آمادگی نجف اشرف برای برگزاری مراسم شب های قدر و سالروز شهادت امام علی(ع)

شفقنا- هزاران مسلمان در میان اقدامات شدید امنیتی و بهداشتی که روی  اقدامات پیشگیرانه متمرکز خواهد بود،  برای بزرگداشت شب های قدر و شهادت امام علی علیه السلام در استان نجف اشرف آماده می شوند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از الصباح، تولیت آستان قدس علوی تمامی بخش های خود را برای ارائه خدمات به زائران در طول […]

آمادگی نجف اشرف برای برگزاری مراسم شب های قدر و سالروز شهادت امام علی(ع)آمادگی نجف اشرف برای برگزاری مراسم شب های قدر و سالروز شهادت امام علی(ع)

شفقنا- هزاران مسلمان در میان اقدامات شدید امنیتی و بهداشتی که روی اقدامات پیشگیرانه متمرکز خواهد بود، برای بزرگداشت شب های قدر و شهادت امام علی علیه السلام در استان نجف اشرف آماده می شوند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از الصباح، تولیت آستان قدس علوی تمامی بخش های خود را برای ارائه خدمات به زائران در طول شب های قدر و مراسم سالروز شهادت امیرالمومنین علی بن ابی طالب(ع) که مصادف با شب بیستم تا بیست و یکم رمضان است، به حالت آماده باش درآوده است.

«فائق الشمری» عضو تولیت آستان قدس علوی و مسئول اطلاع رسانی این تولیت به الصباح گفت: بخش امور خدماتی اقدام به آماده سازی اماکن اضافی برای استقبال از زائران کرده است زیرا انتظار می رود زیارت امسال نیز همانند همه سالها میلیونی باشد.

الشمری افزود: بخش امور حفظ نظم نیز در حال پیگیری تردد زائران و سازماندهی ورود آنها به صحن حیدری است تا از وقوع هرگونه ازدحام جلوگیری کند و باعث حفظ فاصله احتماعی میان آنها شود.

این مقام مسئول در آستان قدس علوی خاطرنشان کرد: مهمانسرای آستان مقدس نیز همانند هرساله اقدام به توزیع وعده های افطاری و سحری بین زائران می کند و از همان آغاز ماه مبارک رمضان از طریق سفره های خیر، اقدام به تهیه وعده های افطاری و سحری بین زائران کرده است.

وی در ادامه گفت: بخش ماشین آلات آستان مقدس نیز آماده است تا به زائران خدمات لازم را ارائه دهد. وسایل نقلیه شارژ برقی نیز اقدام به جابجایی افراد معلول و افراد مسن در خیابان های داخلی شهر قدیمی نجف خواهد کرد و اتوبوس های حرم نیز زائران را از مناطق مختلف امنیتی به حرم مطهر امام علی(ع) منتقل خواهد کرد و بخش امور دینی نیز اقدام به ارائه سخنرانی های دینی در طول این مراسم خواهد کرد.

خبر را در الصباح ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)