ویژه برنامه شب های قدر در کانون «منتظران نور» برگزار می شود


ویژه برنامه شب های قدر در کانون «منتظران نور» برگزار می شود

نیکجو از برگزاری ویژه برنامه های شب های قدر با اجرای برنامه های مختلف معنوی و مذهبی به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های شب قدر در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم گفت: این ویژه برنامه ها در شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: ویژه برنامه شب های قدر در این کانون با قرائت دعای «جوشن کبیر» از ساعت 10 شب آغاز می شود.

وی به سخنرانان این مراسم اشاره کرد و اظهار داشت: در شب نخست شب قدر، حجت الاسلام «محسن سجودی»، در شب دوم حجت الاسلام «علی پوردست» و شب سوم نیز حجت الاسلام «محمد حسین مدبر»، امام جمعه جهرم به سخنرانی می پردازد.

نیکجو بیان کرد: همچنین دعای «ابوحمزه ثمالی» همراه با مداحی ذاکرین اهل بیت «مهدی شهیم» و حجت الاسلام «علی پوردست» نیز در شب های قدر قرائت می شود.

وی با دعوت از اهالی مسجد، اعضای کانون و شهروندان برای شرکت در ویژه برنامه شب های قدر، خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی با استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی توسط حاضران در این ویزه برنامه ها شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم شب های قدر را فرصتی برای نزدیک شدن به خداوند متعال دانست و از بچه های مسجد خواست تا از این فرصت به خوبی بهره گرفته و ظهور امام عصر (عج)، سلامتی رهبری انقلاب و زدوده شدن بیماری کرونا از چهره جامعه را در دعاهای خود فراموش نکنند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس