اعلام قیمت فورد رپتور جدید، 10 هزار دلار گران‌تر از قبل


اعلام قیمت فورد رپتور جدید، 10 هزار دلار گران‌تر از قبل

فورد در ماه فوریه نسل جدید F150 رپتور را بدون اعلام جزئیات مهمی مثل قدرت و قیمت، معرفی کرد. حال اما قیمت این پیکاپ آفرودی مشخص شده است. طبق اعلام فورد، قیمت رپتور جدید از 64,145 دلار آغاز می‌شود (با احتساب 1,695 دلار هزینهٔ حمل تا مقصد) که افزایش قابل‌توجه 10 هزار دلاری نسبت به … The post اعلام قیمت فورد رپتور جدید، 10 هزار دلار گران‌تر از قبل...

فورد در ماه فوریه نسل جدید F150 رپتور را بدون اعلام جزئیات مهمی مثل قدرت و قیمت، معرفی کرد. حال اما قیمت این پیکاپ آفرودی مشخص شده است. طبق اعلام فورد، قیمت رپتور جدید از ۶۴,۱۴۵ دلار آغاز می‌شود (با احتساب ۱,۶۹۵ دلار هزینهٔ حمل تا مقصد) که افزایش قابل‌توجه ۱۰ هزار دلاری نسبت به نسل قبلی داشته است زیرا قیمت پایهٔ رپتور قبلی از ۵۵,۱۵۰ دلار آغاز می‌شود. علاوه بر این، با سفارش پکیج‌هایی مثل گرافیک بیرونی با قیمت ۱,۰۷۵ دلار، تکنولوژی با ۱,۹۹۵ دلار و فیبر کربن با ۹۹۵ دلار، قیمت رپتور جدید از این هم بیشتر خواهد شد. البته نباید فراموش کرد که این پیکاپ آفرودی جدید قطعاً قوی‌تر و سرسخت‌تر از قبل شده است.

اعلام قیمت فورد رپتور جدید، 10 هزار دلار گران‌تر از قبل

در همین حال، قیمت دیگر مدل آفرودی خانوادهٔ F150 یعنی مدل ترمور که برای اولین بار در این نسل ارائه شده هم از ۴۹,۵۰۵ دلار آغاز می‌شود. ترمور با این قیمت بین مدل‌های لوکس خانوادهٔ F150 یعنی لاریات با قیمت ۴۴,۶۹۵ دلار و کینگ رانچ با قیمت ۵۶,۳۳۰ دلار قرار می‌گیرد. هرچند ترمور قطعاً در آفرود به توانمندی و سرسختی رپتور نخواهد بود اما با برخورداری از قفل دیفرانسیل جلو و عقب، ارتقاء تعلیق، صفحهٔ محافظ جلوی مشابه رپتور و لاستیک‌های ۳۳ اینچی آل‌ترین روی رینگ‌های اختصاصی ۱۸ اینچی، نیازهای آفرودی معمول را برآورده می‌کند.

اعلام قیمت فورد رپتور جدید، 10 هزار دلار گران‌تر از قبل

هردو مدل رپتور و ترمور به‌زودی روی خط تولید می‌روند و در اواخر سال جاری برای فروش به بازار عرضه می‌شوند. علاوه بر این، فورد وعدهٔ ارائهٔ نسخهٔ قوی‌تری از رپتور را هم با نام رپتور R داده است که به پیشرانهٔ موستانگ شلبی GT500 با بیش از ۷۰۰ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود و برای رقابت مستقیم با رم TRX به بازار خواهد آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبای من