مشخصات سامسونگ گلکسی M32 در گیک بنچ فاش شد


مشخصات سامسونگ گلکسی M32 در گیک بنچ فاش شد

گجت نیوز دستگاهی که گمان می‌رود گلکسی ام 32 – Galaxy M32 باشد، در پایگاه داده گیک‌بنچ دیده شده است. نتایج این بنچمارک، برخی از مشخصات سامسونگ گلکسی M32 را نشان می‌دهد. بر اساس این بنچمارک‌گیری، سامسونگ گلکسی M32 (شماره مدل SM-M325FV) با اندروید 11 کار می‌کند و رم 6 گیگابایتی دارد. پردازنده آن هم MT6769V/CT است... نوشته مشخصات سامسونگ گلکسی M32...

دستگاهی که گمان می‌رود گلکسی ام ۳۲ – Galaxy M32 باشد، در پایگاه داده گیک‌بنچ دیده شده است. نتایج این بنچمارک، برخی از مشخصات سامسونگ گلکسی M32 را نشان می‌دهد.

بر اساس این بنچمارک‌گیری، سامسونگ گلکسی M32 (شماره مدل SM-M325FV) با اندروید ۱۱ کار می‌کند و رم ۶ گیگابایتی دارد. پردازنده آن هم MT6769V/CT است که باید به تراشه Helio G80 مدیاتک تعلق داشته باشد. این گوشی هوشمند در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench 5 به ترتیب ۳۶۱ و ۱۲۵۴ امتیاز کسب کرد.

مشخصات سامسونگ گلکسی M32 در گیک بنچ فاش شد

مشخصات سامسونگ گلکسی M32 در گیک بنچ فاش شد

سایر مشخصات سامسونگ گلکسی M32

نتایج گیک‌بنچ، اطلاعات بیشتری را از گوشی SM-M325FV سامسونگ فاش نمی‌کند؛ اما پیش‌تر با صدور تاییدیه DEKRA، ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باتری آن آشکار شده بود.

همچنین گفته می‌شود گلکسی ام ۳۲ اشتراکات زیادی با گلکسی ای ۳۲ ۴G خواهد داشت. این گوشی اخیرا با تراشه هلیو جی ۸۰، صفحه نمایش آمولد ۶.۴ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۹۰ هرتز، حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با فست شارژ ۱۵ وات عرضه شد.

مشخصات سامسونگ گلکسی M32 در گیک بنچ فاش شدمشخصات سامسونگ گلکسی M32 در گیک بنچ فاش شد

گلکسی ای ۳۲ ۴G

مشخصات اپتیک گلکسی A32 4G شامل دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی درون ناچ و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در پنل عقب می‌شود که با دوربین‌های فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۵ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی همراه است.

درباره مشخصات سامسونگ گلکسی M32 اما باید منتظر انتشار جزئیات بیشتر در روزهای آینده باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید