سباستین فتل: ماشین هنوز دقیقا کاری که می‌خواهم را انجام نمی‌دهد


فرمول یک ایران – در پایان تعیین خط فرمول یک پرتغال 2021، سباستین فتل معتقد بود که او و ماشین AMR21 استون مارتین هنوز کاملا با هم هماهنگ نشده‌اند. با وجود گذشت دو رقابت از فرمول یک 2021، ما هنوز هم یک رقابت بدون مشکل را از سباستین فتل ندیده‌ایم. بحرین و ایمولا هردو با مشکلاتی همراه بودند که از همان ابتدا شرایط را برای رقابت سخت کردند اما این بار و...

فرمول یک ایران – در پایان تعیین خط فرمول یک پرتغال 2021، سباستین فتل معتقد بود که او و ماشین AMR21 استون مارتین هنوز کاملا با هم هماهنگ نشده‌اند.

با وجود گذشت دو رقابت از فرمول یک 2021، ما هنوز هم یک رقابت بدون مشکل را از سباستین فتل ندیده‌ایم. بحرین و ایمولا هردو با مشکلاتی همراه بودند که از همان ابتدا شرایط را برای رقابت سخت کردند اما این بار و در پیست پرتغال، به نظر می‌رسد که شرایط متفاوت است و این ماشین استون مارتین و فتل هستند که سرعت لازم را ندارند.

لنس استرول در این گرندپری و تاکنون، سرعت بیشتری داشته است و اختلاف میان این دو راننده استون مارتین در طول تعیین خط، به 0.6 ثانیه هم رسید و سباستین فتل مشخصا به این موضوع اشاره کرد که ماشین استون مارتین هنوز کاری که از آن می‌خواهد را انجام نمی‌دهد:

من از دور کوتاهم راضی نبودم. در حال حاضر همچنان قرار دادن همه چیز در کنار هم کار سختی است.

ما کارهای متعددی را امتحان کردیم، اما هنوز به بهترین نتیجه نرسیده ایم. با وجود تمام چیزهایی که امتحان کرده‌ایم، مطمئنم که فردا برای ما نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت.

ماشین هنوز دقیقا کاری که می‌خواهم را انجام نمی‌دهد. فکر می‌کنم همچنان می‌توان روی بعضی تنظیمات و سبک رانندگی کار کرد. در رقابت های طولانی‌تر و دورهای بیشتر، اوضاع بهتر است. در رقابت های کوتاه‌تر اما رساندن لاستیک ها به دمای مناسب سخت است.

در حالت عادی اختلاف قابل توجه میان لنس استرول و سباستین فتل نگران کننده است اما از نظر چهار دوره قهرمان جهان، این اصلا نگران کننده نیست چراکه هم‌تیمی‌اش از تنظیمات متفاوتی استفاده می‌کرد:

نه واقعا نگران کننده نیست. تنظیمات او در این آخر هفته کمی با من متفاوت است و از اول این موضوع مشخص بود. امیدوارم که او با آن قدم کوچکی رو به جلو داشته باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دلنوشته و متن زیبا در مورد امام رضا (ع)