سنگ تمام مایکل اولونگا برای پرسپولیس !


سنگ تمام مایکل اولونگا برای پرسپولیس !

مایکل اولونگا ، مهاجم تیم الدحیل قطر ، علاوه بر این که توانست پنج گل به استقلال بزند ، با خراب کردن پنالتی اش مقابل الاهلی ، باعث شد که پرسپولیس به قرعه راحت تری برخورد بکند. نوشته سنگ تمام مایکل اولونگا برای پرسپولیس ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سنگ تمام مایکل اولونگا برای پرسپولیس !

قرعره راحت پرسپولیس پس از خراب شدن پنالتی اولونگا مقابل الاهلی عربستان
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۹:۳۰
سنگ تمام مایکل اولونگا برای پرسپولیس !

مایکل اولونگا ، مهاجم تیم الدحیل قطر ، علاوه بر این که توانست پنج گل به استقلال بزند ، با خراب کردن پنالتی اش مقابل الاهلی ، باعث شد که پرسپولیس به قرعه راحت تری برخورد بکند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نام مایکل اولونگا مهاجم کنیایی الدحیل قطر در مسابقات امسال لیگ قهرمانان آسیا زیاد شنیده شد. به هر حال او آقای گل غرب قاره شد و مهاجم قابلی نشان داد. با وجود این به‌نظر می‌رسد هر آنچه اولونگا انجام داد، بیشتر از تیمش به سود پرسپولیس بود! به این چند مورد توجه کنید.
اول: به هر حال این بازیکن در مرحله گروهی طی ۲ بازی رفت و برگشت ۵ بار دروازه استقلال را باز کرد و این مسئله دستمایه کری‌خوانی برخی پرسپولیسی‌ها برای رقیب سنتی شد.
دوم: اولونگا در بازی آخر مرحله گروهی برابر الاهلی عربستان بعد از به ثمر رساندن گل اول بازی، در گل کردن یک ضربه پنالتی ناموفق بود. بعد هم تیم عربستانی گل مساوی را زد تا مسابقه‌ای که می‌توانست ۲ بر صفر شود، با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد. اگر آن پنالتی گل می‌شد، الدحیل به‌عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود می‌کرد. حالا اما تیم قطری حذف شده و طبیعتاً این مسئله راه پرسپولیس را برای رسیدن به سومین فینال آسیایی طی سال‎های اخیر هموار می‌کند. البته که این بخت برای سایر مدعیان هم فراهم است و همه از حذف تیم مهمی مثل الدحیل خوشحال می‌شوند.
سوم: اگر اولونگا پنالتی‌اش را گل می‌کرد، الدحیل به جای الهلال عربستان راهی دور بعد می‌شد. به این ترتیب کل چینش مسابقات حذفی به هم می‌خورد. در آن صورت پرسپولیس باید با الشارجه امارات مصاف می‌داد که طبیعتا رقیب سخت‌تری نسبت به استقلال تاجیکستان به شمار می‌رود. در عوض استقلال تاجیکستان رودرروی استقلال ایران قرار می‌گرفت. این یعنی گل شدن یک پنالتی اولونگا رقیب آبی‌پوشان را از سطح الهلال به استقلال دوشنبه تنزل می‌داد، اما خب اولونگا امسال هر ضربه‌ای که به توپ زد، انگار در راستای منافع پرسپولیس بود!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج