انتخابات پیش شرط مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است


انتخابات پیش شرط مردم سالاری دینی در نظام  اسلامی است

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: انتخابات تجلی و پیش شرط مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران و مظهر اراده ملت برای مشارکت در سرنوشت سیاسی خود است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری البرز، عزیزاله شهبازی در جلسه هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا استان ضمن تاکید بر هم افزایی و تعامل در جهت افزایش مشارکت عمومی در صحنه انتخابات افزود: تمام امکانات استان برای انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم، بیطرفی دست اندرکاران انتخابات وحفظ و حراست از آرای مردم بسیج شده است و امیدوارم این انتخابات یکی از پر شور ترین انتخابات با مشارکت حداکثری باشد.

وی با بیان اینکه جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رویکرد همه مسوولان است، تصریح کرد: تعامل و هم افزایی در جهت تقویت و افزایش مشارکت با همراهی و گسترش تعاملات هیات های نظارت و اجرایی با همکاری متقابل ضرورت دارد.

شهبازی در ادامه با اشاره به اینکه حضور و نقش آفرینی مردم در رقم خوردن آینده کشور پیوسته مورد تاکید امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بوده خاطر نشان کرد: با ابلاغ سیاست های کلی انتخابات توسط مقام معظم رهبری وبا تعیین قواعد و ضوابط رقابت سیاسی سالم به منظور افزایش مشارکت و حضور آگاهانه با هم افزایی تاکید شده و در این راستا تمام تلاش مجموعه استان در جهت حفظ و حراست با وحدت و همدلی همراه بوده است.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات که مدنظر مقام معظم رهبری هم هست، در این دوره از انتخابات یک رکن است.

انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و هشتم خرداد ماه برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...