سطح فنی لیگ قهرمانان آسیا سقوط کرده است


کارشناس فوتبال کشورمان درباره عملکرد تیم‌ها در مرحله گروهی این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه داد.

سطح فنی لیگ قهرمانان آسیا سقوط کرده است

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد تیم پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم پرسپولیس با اقتدار صدرنشین گروه E لیگ قهرمانان آسیا شد و در تمامی خطوط از جمله خط دفاع و حمله عملکرد قابل قبولی داشت و این تیم در مرحله گروهی، بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت.

استقلال تاجیکستان تیمی شایسته است
او درباره تیم استقلال تاجیکستان، حریف پرسپولیس در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه‌ی تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شایسته حضور در این رقابت‌ها هستند و هیچ تیمی ضعیف محسوب نمی‌شود. تیم استقلال تاجیکستان هم با شایستگی صدرنشین گروه A شد و حتی توانست الهلال عربستان را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد.

او ادامه داد: فوتبال تاجیکستان هم مثل کشور‌های ازبکستان، قزاقستان و ترکمنستان کاملا فیزیکی است و بازیکنان تکنیکی کمی در فوتبال این کشور‌ها وجود دارند. اعضای کادرفنی تیم پرسپولیس باید به طور دقیق تیم استقلال تاجیکستان را آنالیز کرده و شناخت کافی از این تیم را به دست آورده و به بازیکنان منتقل کنند. به هیچ وجه نباید این تیم را دست کم گرفت. پرسپولیس تاکنون ۵۰ درصد از مسیر قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشته است . در مراحل بعدی، بازی تک حذفی است و پرسپولیس باید کاملا حساب شده به مصاف حریفانش برود.

تیم های فوتبال کشورهای حوزه خلیج فارس عملکرد ضعیفی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره سطح فنی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: سطح فنی این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نسبت به سال‌های گذشته پایین‌تر بود، چرا که تیم‌های حوزه خلیج فارس از جمله تیم های عربستانی، اماراتی و قطری از لحاظ فنی ضعیف شده بودند و بازی های با کیفیتی را مشاهده نکردیم.

او درباره شانس تیم‌های ایرانی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم‌های ما عملکرد خوبی در این دوره‌ داشتند. تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتور تبریز نسبت به پرسپولیس و استقلال تجربه کمتری در لیگ قهرمانان آسیا دارند، اما با این وجود باز هم عملکرد قابلی قبولی داشتند و تراکتور هم توانست از گروه خود صعود کند. تیم‌های شرق آسیا بسیار قدرتمند هستند، اما تیم‌های ایرانی هم قوی هستند و پتانسیل قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل