پیدا شدن جنازه پسر جوان در باغ / در اشرفی اصفهانی تهران صورت گرفت


 پیدا شدن جنازه پسر جوان در باغ / در اشرفی اصفهانی تهران صورت گرفت

حوادث رکنا: پیدا شدن جسد پسر جوان در یک باغ منطقه اشرفی اصفهانی سناریوی یک پرونده معمایی را پیش روی ماموران پلیس آگاهی تهران قرار داد.

پسر جوان که در باغ پرورش دام بود در سناریوی مرموزی به کام مرگ فرو رفت.

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 7:20 دقیقه صبح دیروز – دوشنبه – 13 اردیبهشت امسال ماموران کلانتری 140 باغ فیض در جریان مرگ مرموز جوان 27 ساله ای در یک باغ در منطقه اشرفی اصفهانی قرار گرفتند.

بدین ترتیب بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران تیمی از ماموران برای تحقیقات میدانی در محل حاضر شدند و با جسد پسر جوانی که روی یک سنگ افتاده بود و از ناحیه بینی اش خونریزی داشت روبرو شدند.

مرگ مرموز پسر جوان در باغ

ماموران دوستان پسر جوان را که در باغ حضور داشتند هدف تحقیق قرار دادند که یکی از دوستان پسر جوان با تایید حرفهای دوستانش گفت: این باغ را برای پرورش دام کرایه کرده بودیم و قرار بود امروز با توجه به تعطیلی روز سه شنبه به شهرستان برویم و همه چیز خوب پیش می رفت.

وی افزود: حال احمد خوب بود و دیشب در باغ خوابیدیم که صبح به شهرستان برویم اما وقتی از خواب بیدار شدیم خبری از احمد نبود به همین خاطر به جستجوی او در باغ پرداختیم که با جسد او که روی یک سنگ افتاده بود و بینی اش خونریزی کرده بود را در باغ پیدا کردیم.

پسر جوان ادامه داد: احمد هیچ بیماری و مشکلی نداشت و یک سال قبل نیز اعتیادش را کنار گذاشت و دیگر مواد مصرف نمی کرد و نمی دانیم چه اتفاقی برای او افتاده است.

بنا بر این گزارش، بازپرس واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله دستور داد تا جسد پسر جوان برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر