پیکاپ رنو اکسپرس وارد بازار شد؛ نسخه بروزتر وانت رنو تندر 90


پیکاپ رنو اکسپرس وارد بازار شد؛ نسخه بروزتر وانت رنو تندر 90

رنو اکسپرس محصول تجاری جدیدی است که ظاهری شبیه به رنو لوگان پیکاپ دارد و به تازگی وارد بازار هلند شده است. در حقیقت نیز رنو اکسپرس نسخه اصلاح شده‌ای از پیکاپ داچیا داکر است که با جلوپنجره جدید و فضای داخلی بهتر به دست مشتریان هلندی خواهد رسید....

رنو اکسپرس محصول تجاری جدیدی است که ظاهری شبیه به رنو لوگان پیکاپ دارد و به تازگی وارد بازار هلند شده است. در حقیقت نیز رنو اکسپرس نسخه اصلاح شده‌ای از پیکاپ داچیا داکر است که با جلوپنجره جدید و فضای داخلی بهتر به دست مشتریان هلندی خواهد رسید. این خودرو به عنوان اتومبیل شرکتی در ناوگان‌ حمل و نقل بار مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نکته جالب در خصوص رنو اکسپرس عدم عرضه رسمی آن از طریق نمایندگی‌های رنو است. این خودرو حاصل دستکاری شرکت ایتالیایی Foraccia روی داچیا داکر است و از طریق واسطه‌های فروش رنو به صورت غیرمستقیم فروخته می‌شود. حتی پنل‌های پلاستیکی فضای بار داچیا داکر و رنو اکسپرس یکسان هستند که این مساله نشان از شباهت بسیار زیاد این خودروها دارد.

طول فضای بار رنو اکسپرس 1.79 متر است و می‌توان با این خودرو محموله‌ای به وزن حداکثر 375 کیلوگرم را حمل کرد. در عقب رنو اکسپرس بسیار قدرتمند است، به نحوی که این قسمت می‌تواند محموله‌ای به وزن 300 کیلوگرم را حمل کند و در صورتی که با در باز اقدام به بارگیری کنید، قدرت حمل بار رنو اکسپرس تا 675 کیلوگرم افزایش خواهد یافت. رنو اکسپرس تنها با سیستم تک دیفرانسیل در هلند به فروش می‌رسد و نسخه‌های دو دیفرانسیل آن عرضه نخواهند شد.

این خودرو را می توان با موتور 1.3 لیتری توربوشارژ 100 اسب بخاری یا 1.5 لیتری توربودیزل 95 اسب بخاری سفارش داد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403