اجرای پویش نذر قربانی هم زمان با شهادت حضرت علی (ع)


اجرای پویش نذر قربانی هم زمان با شهادت حضرت علی (ع)

سهیلا بهادری گفت:  به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی (ع) رزمایش کمک مومنانه در قالب پویش نذر قربانی برگزار شد.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی (ع) به همت کانون ام ابیها و موسسه خیریه نسیم مهربانی، رزمایش کمک مومنانه در قالب پویش نذر قربانی برگزار شد.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: در این پویش ۱۰ راس گوسفند و یک راس گاو ذبح شده و گوشت های قربانی پس از بسته بندی درب منازل نیازمندان تحویل شد.


وی بیان کرد: پویش نذر قربانی با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم به ویژه تعدادی از عشایر منطقه اجرا شد و برای جلب کمک های مومنانه از ابتدای ماه مبارک رمضان فراخوان داده شده بود تا در سالروز شهادت حضرت علی (ع) این پویش را اجرا کنیم.


بهادری با اشاره به هدف از اجرای این پویش، تاکید کرد: پویش نذر قربانی در تداوم رزمایش کمک مومنانه و در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در کمک به افراد نیازمند به ویژه خانواده های آسیب دیده از کرونا اجرا شد.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد اظهار کرد: آنچه که برای ما در اجرای پویش نذر قربانی و سایر کمک های مومنانه به نیازمندان مورد توجه قرار دارد، حفظ کرامت انسانی آنها است.


وی یادآور شد: پیش از این نیز در آستانه ماه مبارک رمضان یک راس گاو ذبح شده و گوشت های قربانی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


بهادری ابراز کرد: تهیه و توزیع سبدهای معیشتی شامل اقلامی ضروری و مایحتاج خانواده های نیازمند از دیگر برنامه های کانون در تداوم رزمایش کمک مومنانه است که تا پایان ماه مبارک رمضان در یک مرحله اجرا می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد در خاتمه عنوان کرد: سعی ما بر این بوده تا در این ماه مبارک با تاسی از سیره مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع) از نیازمندان دستگیری کنیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...