همه چیز درباره ساخت کیف پول دیجیتال!


بدون شک با ورود به دنیای ارزهای رمزنگاری شده برای نگهداری، انتقال و برداشت دارایی‌های خود نیاز به بستری مناسب دارید که این بستر مناسب کیف پول دیجیتال است. اما منظور از کیف پول دیجیتال برای ارزهای دیجیتال چیست؟ چه کسانی اقدام به ساخت کیف پول دیجیتال می‌کنند؟ آیا هر کیف پول دیجیتالی برای نگهداری […]

همه چیز درباره ساخت کیف پول دیجیتال! - خانه سرمایه img.wp-smiley, img.emoji { display: inline !important; border: none !important; box-shadow: none !important; height: 1em !important; width: 1em !important; margin: 0 .07em !important; vertical-align: -0.1em !important; background: none !important; padding: 0 !important; } .single-post form#gform_3 #gform_submit_button_3:hover { background-color: #af1522; } .single-post form#gform_3 #gform_submit_button_3 { background-color: #be202e; color: white; } .single-post form#gform_3 li { margin: 0; } .single-post form#gform_3 { width: 65%; background-color: #f6f7f9; padding: 15px; border-radius: 10px; border: 1px solid #e7e7e8; }.single-post .row.bs-shortcode-row.bs-shortcode-row-3-column .col-xs-4 { width: 32%; float: right; margin-left: 1%; }.single .elementor-container.elementor-column-gap-default a { color: #da4b1b; }.single footer a { color: #3c3c3c !important; } div#modal-6a930bf5 , div#modal-a29a6f1 { top: 15px !important; z-index:999999; }a.tgju-copyright { display: none; }.single ul.serieslist-ul li, .hnbgf ul li{ list-style:none !important }.post .wp-post-image { max-height: initial !important; }.coinmarketcap-currency-widget div:nth-child(3) { display: none; }.coinmarketcap-currency-widget div:nth-child(2) { height: 60px; }.coinmarketcap-currency-widget { background-color: #f7f7f7; border-radius: 15px; }.coinmarketcap-currency-widget div div:nth-child(1) { direction: ltr; margin: 8px 0 0 -20px !important; }.coinmarketcap-currency-widget div:nth-child(2) div { margin: 0 !important; margin-left: -160px !important; }span.hnbitfo { margin: 50px 0 0 80px !important; }.coinmarketcap-currency-widget div:nth-child(2) { margin-top: -5px !important; } @media(min-width:768px) and (max-width:20000px){ a#mob_hn_blog_ad_mobile { display: none; }} @media(min-width:200px) and (max-width:768px){ .elementor-72337 .elementor-element.elementor-element-40c1d00a .elementor-nav-menu .elementor-item { margin-bottom: 10px; padding-bottom: 5px; } a#mob_hn_blog_ad { display: none; }a#mob_hn_blog_ad_mobile img { border-radius: 10px; width: 40%; float: right; }a#mob_hn_blog_ad_mobile { float: left; width: 100%; background-color: #1e1d56; border: 3px solid red; border-radius: 10px; }a#mob_hn_blog_ad_mobile span { color: white; margin: 15px 5px 0 5px; width: 55%; float: right; font-weight: 900; font-size: 21px; line-height: 30px; }span.butshow-more { font-size: 15px !important; background-color: #be202e; text-align: center; margin-top: 5px !important; border-radius: 3px; }}

همه چیز درباره ساخت کیف پول دیجیتال!
همه چیز درباره ساخت کیف پول دیجیتال!

بدون شک با ورود به دنیای ارزهای رمزنگاری شده برای نگهداری، انتقال و برداشت دارایی‌های خود نیاز به بستری مناسب دارید که این بستر مناسب کیف پول دیجیتال است. اما منظور از کیف پول دیجیتال برای ارزهای دیجیتال چیست؟ چه کسانی اقدام به ساخت کیف پول دیجیتال می‌کنند؟ آیا هر کیف پول دیجیتالی برای نگهداری دارایی‌ها مناسب است؟ آیا خودمان می‌توانیم اقدام به ساخت کیف پول دیجیتال کنیم؟ و… همگی سوالاتی هستند که هنگامی که به دنبال ایجاد یک کیف پول برای ارزهای دیجیتال خود هستید از ذهنتان عبور می‌کند.

ما در این مقاله از سری مقالات خانه و سرمایه قصد داریم تا به این قبیل از سوالات شما در خصوص نحوه ساخت کیف پول ارز دیجیتال، امنیت آن و انتخاب و نگهداری کیف پول‌های دیجیتال بپردازیم. بنابراین اگر شما نیز قصد ایجاد یک کیف پول دیجیتال برای دارایی‌های خود را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ساخت کیف پول دیجیتال ارز رمزنگاری

کیف پول Cryptocurrency راهی امن است که کاربران ‌‌می‌‌‌توانند دارایی‌های دیجیتال خود را در آن ذخیره کنند. ساخت کیف پول دیجیتال به شما کمک‌‌ می‌کند تا به راحتی دارایی‌های خود را در بستری کاملاً امن با کنترل کامل بر دارایی‌های رمزنگاری ارسال و دریافت کنید.

برای ارسال و دریافت وجوه‌‌‌‌‌‌‌ می‌‌توان یک برنامه کیف پول Cryptocurrency را مانند هر کیف پول دیجیتال دیگری بر روی تلفن هوشمند، کامپیوتر، مک بوک و… نصب کرد. با راه‌‌‌‌‌‌‌‌اندازی کیف پول رمزنگاری قوی، می‌توانید در درازمدت، همراه با کسب پایگاه گسترده کاربران ، درآمد قابل توجهی کسب کنید.

کیف پول ارز دیجیتال Cryptocurrency چیست؟

همه چیز درباره ساخت کیف پول دیجیتال!

این یک نرم افزار یا یک برنامه است که به راحتی در یک دستگاه سازگار قابل بارگیری است. کیف پول دیجیتال ردیابی موجودی شما ، هزینه‌های مختلف را کنترل می‌‌‌‌‌‌کند و به شما امکان می‌دهد تا کاربران بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال را همزمان داشته باشند. کیف پول Cryptocurrency قابل بارگیری و نصب بر روی تلفن هوشمند است. این می‌‌‌تواند برای خریدهای روزمره ، به عنوان سرمایه گذاری طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرد یا فقط از امکانات ذخیره سازی آن استفاده شود.

ویژگی‌های کیف پول ارز رمزنگاری شده

تبدیل سریع از فیات به ارز رمزنگاری شده و بالعکس. خروج از سیستم به صورت خودکار پس از اجرای معامله ، از انجام هرگونه معامله جلوگیری می‌‌‌‌‌‌کند. دسترسی نامحدود به تاریخ معاملات برای کاربران برای تعیین الگوی هزینه‌هایشان. یک مرکز اسکنر کد QR منحصر به فرد برای پرداخت سریع و ایمن. اعلان‌های به موقع برای مشاهده فعالیت هشدار خودکار پرداخت‌های تکراری برای جلوگیری از تقلب در برگشت هزینه. محافظت در برابر تورم و رکود اقتصادی. تحت تأثیر هیچ مقررات دولتی نیست. نرخ مقرون به صرفه برای پردازش معاملات زیرا هیچ تداخلی از اشخاص ثالث وجود ندارد. در مورد انواع ارزهای رمزپایه، اطلاعات قیمت در زمان واقعی ارائه خواهد شد. لیستی از آدرس‌های کیف پول که معمولاً استفاده می‌شوند در یک لیست جداگانه برای پردازش سریع‌تر معاملات نمایش داده می‌شوند. اقدامات امنیتی مانند گذرواژه و پین در دسترس خواهد بود. امکان ردیابی در زمان واقعی برای پرداخت‌ها. چندین حالت اجرای معامله از طریق NFC ، کدهای QR یا URL بیت‌‌‌‌‌‌کوین.

کیف پول ارز دیجیتال چگونه کار می‌‌‌‌‌‌کند؟

همه چیز درباره ساخت کیف پول دیجیتال!

کلیه سوابق معاملات را در شبکه بلاکچین تغییرناپذیر ذخیره می‌‌‌‌‌‌کند. به صورت یک برنامه نرم افزاری حاوی کلیدهای خصوصی و عمومی شما کار می‌‌‌‌‌‌کند. وقتی شخصی ارزهای خود را به کیف پول کاربر دیگری می‌فرستد ، وی در حال انتقال مالکیت سکه‌های دیجیتالی یا توکن‌ها به آدرس کیف پول گیرنده است. کلید خصوصی ذخیره شده در کیف پول شما باید با آدرس عمومی ارزی که برای باز کردن قفل وجوه و استفاده از آنها برای اهداف مختلف به آن اختصاص داده شده ، مطابقت داشته باشد. کلید عمومی برای دریافت وجه استفاده می‌شود و می‌‌‌تواند در دفتر توزیع شده جستجو شود. از کلید خصوصی برای امضای معاملات و اثبات مالکیت کلید عمومی مربوط به کاربر استفاده می‌شود.

چگونه دارایی را در کیف پول ارز رمزنگاری شده ایمن می‌‌‌‌‌‌ کنیم؟

به کاربران خود اطلاع دهید تا گذرواژه‌ها و کلیدهای خصوصی خود را ایمن نگه دارند. در صورت اعطای دسترسی غیرمجاز، وجوه در کمترین زمان و بدون احتمال بهبودی کلاهبرداری می‌شوند. از این رو، به آنها بگویید تا اطمینان حاصل کنند که فقط آنها به رمز عبور مربوطه و کلیدهای خصوصی خود دسترسی دارند. احراز هویت دو عاملی را فعال کنید زیرا به عنوان یک لایه امنیتی دیگر عمل می‌‌‌‌‌‌کند. حتی اگر کسی به گذرواژه و کلید خصوصی دسترسی پیدا کند، کاربران را از سو استفاده احتمالی کیف پول خود نجات می‌دهد زیرا برای ورود به کیف پول ارز رمزنگاری شده کد مخفی حاوی چند رقم برای آن‌ها ارسال شده است. اطمینان حاصل کنید که همه وجوه خود را در یک کیف پول واریز نمی‌کنید. تمام سرمایه‌های خود را به طور همزمان در چندین کیف پول توزیع کنید تا از مزایای متنوع سازی و تقسیم ریسک بهره مند شوید. مطمئن شوید که نرم افزار کیف پول را مرتباً به روز می‌‌‌‌‌‌کنید. با این کار آخرین پیشرفت‌های امنیتی به شما اضافه می‌شود. برخی کیف پول‌ها مانند Armory دارای امضاهای مختلف هستند و از امکانات کافی برای ذخیره سازی برخوردار هستند. تمام اطلاعات کلید خصوصی کاربران در رایانه‌های آفلاین امن ذخیره می‌شوند. آن‌ها از رمزگذاری کیف پول مقاوم در برابر GPU پیروی می‌‌‌‌‌‌کنند.

گام‌ های سریع برای ساخت کیف پول دیجیتال ارز رمزنگاری شده

همه چیز درباره ساخت کیف پول دیجیتال!

برای مدیریت مجوزها ، API کیف پول را پیکربندی کنید. کد را می‌‌‌توان از سیستم عامل‌هایی مانند GitHub دریافت کرد. برای کیف پول رمزعبور تعیین کنید و آن را با کسی به اشتراک نگذارید. یک کلید خصوصی تنظیم کنید تا بتوانید به تنهایی به بودجه دسترسی پیدا کنید. سعی کنید معاملات برون مرزی انجام دهید. آدرس کیف پول جدیدی ایجاد کنید. رابط کاربری را کاملاً آزمایش کنید. مقداری بودجه در آن ذخیره کنید.

نحوه ساخت کیف پول دیجیتال Cryptocurrency

الگوهای آماده به راحتی قابل استفاده هستند. می‌‌‌توانید از کتابخانه‌های استاندارد منبع باز مانند Chain-Java استفاده کنید. API را از یک وب سایت نصب کنید. یک نام کیف پول ارائه دهید و مجوزها را برای معاملات تنظیم کنید. شما می‌‌‌توانید برنامه‌های شخص ثالث را انتخاب کنید و آنها را با کیف پول Cryptocurrency خود ادغام کنید. اگر قصد دارید آن را از ابتدا توسعه دهید، در مورد ویژگی‌ها تصمیم بگیرید. کد را بنویسید و آن را با پایگاه داده خود ادغام کنید. یک رابط کاربر پسند طراحی کنید. اطمینان حاصل کنید که آزمایش گسترده قبل از عرضه رسمی کیف پول شما انجام شده است. در صورتی که مراحل بالا برای شما گیج کننده باشد ، با یک توسعه دهنده ارز رمزنگاری شده با تجربه تماس بگیرید که روند ایجاد یک برنامه کیف پول Cryptocurrency را به راحتی ساده می‌کند.

آیا برای هر ارز دیجیتال نیاز به ساخت کیف پول دیجیتال جداگانه است؟

اگرچه بیت کوین شناخته شده‌‌‌ترین و محبوب‌‌‌ترین ارز دیجیتال است ، صدها ارز رمزپایه جدید (که به آنها آلت‌‌‌‌‌‌کوین گفته می‌شود) ظهور کرده‌‌‌‌‌‌‌‌اند که هرکدام دارای اکوسیستم‌ها و زیرساخت‌های متمایز هستند. اگر شما علاقه مند به استفاده از انواع ارزهای رمزپایه هستید ، خبر خوب این است ، نیازی به تنظیم کیف پول جداگانه برای هر ارز ندارید. به جای استفاده از کیف پول ارز رمزنگاری شده که از یک ارز واحد پشتیبانی می‌‌‌‌‌‌کند ، راه‌‌‌‌‌‌‌‌اندازی کیف پول چند ارزه که شما را قادر می‌سازد از چندین ارز از کیف پول مشابه استفاده کنید راحت‌‌‌تر است.

نحوه کارکرد کیف پول ارز دیجیتال

همه چیز درباره ساخت کیف پول دیجیتال!

میلیون‌ها نفر اقدام به ساخت کیف پول دیجیتال و استفاده از آن برای ارزهای رمزنگاری خود می‌‌‌‌‌‌کنند ، اما تفاوت‌های قابل توجهی در مورد نحوه کار آنها وجود دارد. برخلاف کیف پول‌های سنتی “جیبی”، کیف پول‌های دیجیتال ارز را ذخیره نمی‌‌‌‌‌‌کنند. در حقیقت ، ارزها در هر مکان ذخیره نمی‌شوند یا در هر مکانی به هر شکل فیزیکی وجود دارند. همه آنچه وجود دارد سوابق معاملات ذخیره شده در بلاکچین است.

کیف پول Cryptocurrency برنامه‌های نرم افزاری هستند که کلیدهای عمومی و خصوصی شما را در خود ذخیره می‌‌‌‌‌‌کنند و با بلاکچین‌های مختلف رابط کاربری دارند تا کاربران بتوانند تعادل آنها را کنترل کنند، پول ارسال کنند و کارهای دیگر را انجام دهند. وقتی شخصی برای شما بیت کوین یا هر نوع ارز دیجیتال دیگری می‌فرستد ، در اصل مالکیت سکه‌ها را به آدرس کیف پول شما امضا می‌‌‌‌‌‌کند. برای اینکه بتوانید آن سکه‌ها را خرج کنید و قفل وجوه را باز کنید ، کلید خصوصی ذخیره شده در کیف پول شما باید با آدرس عمومی ارزی که اختصاص داده شده مطابقت داشته باشد. اگر کلیدهای عمومی و خصوصی با هم مطابقت داشته باشند ، تعادل موجود در کیف پول دیجیتال شما افزایش یافته و ارسال کنندگان نیز به همین ترتیب کاهش می‌یابند. هیچ گونه مبادله واقعی سکه واقعی وجود ندارد. معامله صرفاً با ثبت معامله در بلاکچین و تغییر تعادل در کیف پول ارز رمزنگاری شده شما نشان داده می‌شود.

انتظارات آینده برای یک کیف پول ارز رمزنگاری شده

همه چیز درباره ساخت کیف پول دیجیتال!

این زمان مناسبی است که مشاغل می‌‌‌توانند کیف پول الکترونیکی ارز رمزنگاری شده را از Blockchain App Factory راه‌‌‌‌‌‌‌‌اندازی کنند زیرا دیجیتالی سازی شاخه‌های خود را بسیار گسترده می‌‌‌‌‌‌کند. این امر به شما کمک می‌‌‌‌‌‌کند تا تمام دارایی‌های دیجیتالی شما را به صورت لحظه ای ردیابی کند و نمونه کارهای سرمایه گذاری شما را به طور کارآمد مدیریت کند. همچنین به افزایش مشتری شما کمک می‌‌‌‌‌‌کند و به شرکت تجاری شما آزادی و انعطاف پذیری فراوان همراه با درآمد بیشتر می‌دهد.

سخن پایانی!

کیف پول‌های دیجیتال انواع مختلفی دارند کیف پول‌های دیجیتال موبایل، سخت افزاری، دسکتاپ، کاغذی و… همگی از انواع کیف پول‌های ارزهای رمزنگاری شده هستند. اما اینکه ما بخواهیم اقدام به ساخت کیف پول دیجیتال کنیم بدون شک نیاز است که کیف پولی را ایجاد کنیم که تمامی ویژگی‌های گفته شده در بالا را دارا باشد تا هنگام استفاده از آن به مشکل امنیتی، هک شدن و… برخورد نکینم.

همچنین نکته دیگر در خصوص ارزهای دیجیتال این است که کیف پول ارز دیجیتالی که ما انتخاب می‌‌‌‌‌‌کنیم تنها منحصر به فرد برای یک نوع ارز دیجیتال نبوده و می‌‌‌تواند از سایر ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی کند. بنابراین نیازی به ساخت کیف پول دیجیتال برای هر ارز رمزنگاری به صورت مجزا نیست. و در انتها فراموش نکنید که با انتقال ارزهای خود از کیف پولی به کیف پول دیگر مالکیت آن ارزها را انتقال داده اید بنابراین در هنگام انتقال تمامی مسائل امنیتی را در نظر داشته باشید.

به این مقاله امتیاز دهید

Submit Rating

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

ترتیبی که برای خواندن مقالات" کیف پول ارز دیجیتال "به شما پیشنهاد می‌کنیم:
کیف پول کوین بیس (coinbase) چیست؟ بررسی جوانب مثبت و منفی آنکیف پول سرد چیست و انواع آن کدامند؟امن ترین کیف پول بیت کوین چیست؟ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین چگونه انجام می شود؟کیف پول ارز دیجیتال چیست؟ معرفی بهترین کیف پول‌هاکیف پول کوینومی چیست؟ بررسی ویژگی ها و مزایای آنکیف پول لجر چیست؟ مزایا و معایب به همراه راهنمای استفادهمعرفی ۴ کیف پول ارز دیجیتال سال ۱۴۰۰کیف پول جکس چیست؟ بررسی ویژگی های جدید آنکیف پول Exodus چیست؟ بررسی ویژگی ها و امنیت آنکیف پول ترزور (TREZOR) چیست؟ بررسی و مقایسه دو مدل اصلی آنکیف پول مای سلیوم MYCELIUM چیست؟ ویژگی ها و راهنمای استفاده از آنکیف پول واسابی (wasabi) چیست؟ بررسی امکانات، امنیت و آینده آنکیف پول رابین هود (robinhood) چیست؟ نگاهی به مزایا و معایب این کیف پولکیف پول الکتروم چیست؟ بررسی مزایا، معایب و ویژگی های امنیتی آنکیف پول تراست ولت چیست؟ راهنمای کامل استفاده از آنهمه چیز درباره ساخت کیف پول دیجیتال!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

همه چیز درباره ساخت کیف پول دیجیتال!
ترتیبی که برای خواندن مقالات مربوطه به شما پیشنهاد می‌کنیم:کیف پول کوین بیس (coinbase) چیست؟ بررسی جوانب مثبت و منفی آنکیف پول سرد چیست و انواع آن کدامند؟امن ترین کیف پول بیت کوین چیست؟ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین چگونه انجام می شود؟کیف پول ارز دیجیتال چیست؟ معرفی بهترین کیف پول‌هاکیف پول کوینومی چیست؟ بررسی ویژگی ها و مزایای آنکیف پول لجر چیست؟ مزایا و معایب به همراه راهنمای استفادهمعرفی ۴ کیف پول ارز دیجیتال سال ۱۴۰۰کیف پول جکس چیست؟ بررسی ویژگی های جدید آنکیف پول Exodus چیست؟ بررسی ویژگی ها و امنیت آنکیف پول ترزور (TREZOR) چیست؟ بررسی و مقایسه دو مدل اصلی آنکیف پول مای سلیوم MYCELIUM چیست؟ ویژگی ها و راهنمای استفاده از آنکیف پول واسابی (wasabi) چیست؟ بررسی امکانات، امنیت و آینده آنکیف پول رابین هود (robinhood) چیست؟ نگاهی به مزایا و معایب این کیف پولکیف پول الکتروم چیست؟ بررسی مزایا، معایب و ویژگی های امنیتی آنکیف پول تراست ولت چیست؟ راهنمای کامل استفاده از آنهمه چیز درباره ساخت کیف پول دیجیتال!
همه چیز درباره ساخت کیف پول دیجیتال!علی صابریان
از سال 1390 که مجموعه خانه سرمایه شروع به کار کرد با برگزاری ۲۷ دوره جامع آموزشی بلند مدت، بیش از ۵۰۰۰ تحلیلگر را وارد بازار سرمایه کرده‌ایم. تمام تلاش من و همکارانم ایجاد مرجعی برای آموزش واقعی و صحیح موفقیت مالی و سرمایه گذاری بوده است مرجعی که کمک می کند زندگی بهتری برای خود و اطرافیانمان بسازیم.
.rightrow span { margin-top: -55px; }.rightrow img { margin: 0 !important; } .rightrow span { margin-top: -40px; color:#033241 !important; } .rightrow { display: inline-grid; text-align: center; width: 30%; float: right; }.leftrow { width: 70%; color:#033241 !important; font-size: 15px } .foot1rowhn { display: flex; float: right; }footer .widget { background: #f2f2ff; } @media(min-width:200px) and (max-width:768px){ footer#site-footer .col-sm-4:nth-child(1) { flex: 0 0 100%; max-width: 100%; } }
تهران، پاسداران، بوستان دوم، گیلان غربی، بن بست مریم، پلاک ۲
۰۲۱-۹۱۰۰۷۵۹۰
دعوت به همکاری
همه چیز درباره ساخت کیف پول دیجیتال!
div#text-3 .middle-bot.col-4 a div#text-3 .middle-bot.col-4 { display: flex; width: 100%; float: right;} .addresslan{ color:#033241; }footer .middle-bot.col-4 { padding: 0; }.middle-bot.col-4 { margin: 10px 0; } .middle-bot.col-4 i { font-size: 18px; } .middle-bot.col-4 img { max-width: 20px; margin: 0px; }
@media only screen and (min-width: 767px) { #bij_single_side { max-width: 427px; } #bij_single_side.start { position: relative !important; top: auto !important; } #bij_single_side.normal { top: auto !important; bottom: 0 !important; position: fixed !important; } #bij_single_side.ended { top: auto !important; bottom: 0 !important; position: absolute !important; } }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر