وعده جذاب سازمان لیگ به هواداران استقلال برای دیدار حساس با الهلال عربستان


وعده جذاب سازمان لیگ به هواداران استقلال برای دیدار حساس با الهلال عربستان

پس از صعود سه نماینده کشورمان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد استقلال و تراکتور باید مقابل حریفان عربستانی صف آرایی کنند. از این رو، سهیل مهدی این وعده را داده است تا میزبانی برای استقلال در دیدار با الهلال عربستان فراهم شود. نوشته وعده جذاب سازمان لیگ به هواداران استقلال برای دیدار حساس با الهلال عربستان اولین بار در پارس فوتبال |...

وعده جذاب سازمان لیگ به هواداران استقلال برای دیدار حساس با الهلال عربستان

سهیل مهدی : تلاش می‌کنیم تا میزبانی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برای استقلال بگیریم
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰
وعده جذاب سازمان لیگ به هواداران استقلال برای دیدار حساس با الهلال عربستان

پس از صعود سه نماینده کشورمان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد استقلال و تراکتور باید مقابل حریفان عربستانی صف آرایی کنند. از این رو، سهیل مهدی این وعده را داده است تا میزبانی برای استقلال در دیدار با الهلال عربستان فراهم شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ ابراز امیدواری کرد تا در دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا میزبانی به تیم های ایران برسد.

بعد از آنکه مشخص شد استقلال به عنوان یکی از نمایندگان ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل الهلال عربستان قرار بگیرد، مسئولان باشگاه آبی پوش فوتبال ایران خواهان دریافت میزبانی شدند. در این راستا فدراسیون فوتبال هم پیگیر شده تا مانند دور قبل که میزبانی را به تیم های ایران در مرحله گروهی ندادند، رخ ندهد و اینبار نمایندگان ایرانی بتوانند از پوئن میزبانی استفاده کنند.

سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ نیز در این باره گفته است:

شما می‌دانید در گذشته مناقشاتی که میان دو کشور ایران و عربستان بود، دو طرفه بود و هیچ کدام از تیم های ایرانی و عربستانی چند سال به کشورهای مقابل نمی‌رفتند. این اتفاق اما با دادن میزبانی به تیم های عربستان پایان یافت و وقتی تیم های ما به عربستان رفتند،‌ ما هم به لحاظ قانونی باید از امتیاز میزبانی بهره مند شویم.

وی افزود:

هر تیمی در ایران با تیم های ما بازی کند، به مشکل خواهد خورد. از این رو تلاش می‌کنیم تا میزبانی را برای استقلال بگیریم و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟