توزیع 5 هزار پرس غذای نذری در شب قدر 


توزیع 5 هزار پرس غذای نذری در شب قدر 

رقیه ملایی گفت: شامگاه گذشته هم زمان با شب 19 ماه مبارک رمضان و شب قدر تعداد 5 هزار پرس غذای نذری با اولویت خانواده های نیازمند در بین ساکنین روستا توزیع شد.

«رقیه ملایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تداوم طرح کمک مومنانه در ماه رمضان، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان، اجرای طرح اطعام و افطار نیازمندان را در اولویت برنامه های کانون بیت الرقیه (س) قرار دادیم.


مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت ابراز کرد: به همین منظور هر شب ۵۰ پرس غذای نذری پخت شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف درب منازل نیازمندان تحویل می شود.


وی اضافه کرد: بیش از ۳ سال است که ۵۰ نفر از نیازمندان روستا هر شب جمعه به همت بچه های مسجدی عضو کانون، اطعام می شوند و اما در ماه مبارک رمضان هر شب غذای نذری در بین آنها توزیع می شود.


ملایی بیان کرد: البته شامگاه گذشته هم زمان با شب ۱۹ ماه مبارک رمضان و شب قدر تعداد ۵ هزار پرس غذای نذری با اولویت خانواده های نیازمند در بین ساکنین روستا توزیع شد.


مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت اظهار کرد: در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) نیز تعداد ۱۵۰ پرس غذای نذری در بین روزه داران نیازمند توزیع شد.


وی یادآور شد: یکی از برنامه های کانون در طول سال بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی است و بر همین اساس هم زمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) جشن باشکوهی در فضای باز همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.


ملایی اضافه کرد: جزء خوانی قرآن کریم و بیان احکام از دیگر برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان است که با محوریت امام جماعت مسجد در حال برگزاری است.


مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت در خاتمه عنوان کرد: از سایر برنامه های کانون در این ماه مبارک، تداوم طرح سه شنبه های تکریم با هدف تجلیل از نخبگان مسجدی و همچنین طرح شنبه های کتاب است که به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اجرا می شوند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار