راسل میتواند قبل از پایان فصل جایگزین بوتاس در مرسدس شود


فرمول یک ایران – به نقل از دیلی میل، مرسدس در حال از دست دادن اطمینان خود به والتری بوتاس بوده و می تواند قبل از پایان فصل جورج راسل را جایگزین او کند. در فصل 2021 فرمول یک، فاصله مرسدس و ردبول بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده و چالش های بزرگتری برای راننده های هر دو تیم در طول مسابقات وجود داشته است. این در حالی است که به نظر میرسد مرسدس از عملکرد...

فرمول یک ایران – به نقل از دیلی میل، مرسدس در حال از دست دادن اطمینان خود به والتری بوتاس بوده و می تواند قبل از پایان فصل جورج راسل را جایگزین او کند.

در فصل 2021 فرمول یک، فاصله مرسدس و ردبول بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده و چالش های بزرگتری برای راننده های هر دو تیم در طول مسابقات وجود داشته است. این در حالی است که به نظر میرسد مرسدس از عملکرد بوتاس به اندازه کافی راضی نبوده و در آنطرف میدان، تیم آلمانی یک راننده آماده و جوان بر روی صندلی ویلیامز در اختیار دارد، یعنی جورج راسل.

راسل میتواند قبل از پایان فصل جایگزین بوتاس در مرسدس شودراسل میتواند قبل از پایان فصل جایگزین بوتاس در مرسدس شود

جورج راسل و والتری بوتاس – فرمول یک ایمولا 2021

دیلی میل به نقل از یک مهندس آگاه در کارخانه مرسدس گزارش داده که این تیم ممکن است برای یک انتقال زودهنگام در نیمه فصل 2021 آماده شود:

در مورد والتری التهابی در کارخانه ایجاد شده است.

او قدرت و توانایی لازم را دارا نیست و با عملکردی که از راسل در بحرین دیدیم، واضح تر شد.

این گزارش پس از ناکامی بوتاس در تبدیل پول پوزیشن گرندپری پرتغال به اولین پیروزی فصل منتشر شده است و او پایینتر از مکس ورشتپن مسابقه را در رده سوم به پایان رساند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟