حضور حداکثری مردم در انتخابات 1400 تولید قدرت برای نظام است


حضور حداکثری مردم در انتخابات 1400 تولید قدرت برای نظام است

تهران- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حضور مردم پای صندوق های رای، گفت: حضور حداکثری در انتخابات 1400 تولید قدرت برای نظام است.

"حسین نوش‌آبادی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری انتخابات، همواره برای نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار، فرصت و ذخیره و امکان است که می تواند برای کشور و نظام، تولید قدرت کند.

وی گفت: انتخابات پرشور و مشارکت بالای مردم، آینده کشور را تضمین خواهد کرد و هرچه انتخابات با اقبال عمومی بیشتری از سوی مردم همراه شود، اثرات و منافعش برای کشور و ملت بیشتر می‌شود.

نوش آبادی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، علاج دردهای مزمن کشور در پرشور برگزارشدن انتخاب، حضور و مشارکت عموم مردم و انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: همانطور که امکانات دفاعی، بازدارندگی در برابر دشمنان قسم خورده نظام و قدرت دیپلماسی، به کشور اقتدار می‌بخشد، حضور مردم در صحنه و مشارکت آنان در تعیین سرنوشت خود، بیش از همه این‌ها به کشور اقتدار می بخشد.

عضو ناظر در کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی کشور گفت: القا بی اثر بودن رای مردم در بهبود اوضاع کشور، استفاده حداکثری دشمنان از فضای مجازی برای دلسرد کردن مردم و از رونق انداختن انتخابات، از روش‌های همیشگی مخالفان نظام است، بنابراین مسوولین مرتبط با فضای مجازی، باید مدیریت کرده و اجازه ندهند تا برخی از ولنگاری فضای مجازی و رها بودن آن، سواستفاده کنند.

نوش‌آبادی انتخابات ریاست جمهوری را از منظر داخلی و بین المللی بسیار مهم دانست و اظهار داشت: از نقطه نظر داخلی، انتخابات یک نوسازی در کشور و نَفَس جدیدی به دستگاه اجرایی می‌دهد و از منظر بین‌المللی، حضور و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است.

دبیر مجمع نمایندگان شهرستان های استان تهران تاکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات که مظهر تعیین سرنوشت کشور توسط خود آنان است، موجب اقتدار هر چه بیشتر کشور می‌شود.

وی افزود: ریاست جمهوری با اختیارات بسیار وسیع، مهمترین و موثرترین مدیریت کشور است و لازم است تا مردم خصوصیاتی مانند مردمی بودن، کفایت، قدرت مدیریت، ایمان، عدالت‌خواهی، ضد فساد بودن، عملکرد انقلابی و جهادی، اعتقاد به توانمندی‌های داخلی، امیدواری به آینده و اعتقاد به جوانان را در هنگام انتخاب فرد اصلح مورد توجه قرار دهند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: برگزاری انتخابات در کشور باید مسابقه‌ای برای خدمت به مردم و نه رقابتی برای کسب قدرت باشد.

نوش آبادی تاکید کرد: رئیس جمهوری آینده ایران، باید به مشکلات اصلی کشور از جمله اقتصاد و فرهنگ واقف باشد و برای حل مسائل مهم مانند رشد تولید ملی، رشد سرمایه گذاری، تقویت پول ملی و مسئله تورم، برنامه داشته باشد.

وی گفت: رئیس قوه مجریه باید به امنیت کشور و منافع ملی معتقد، و بر نحوه مواجهه با سیاست‌های پیچیده دنیا و سیاست خارجی مسلط باشد تا بتواند بار سنگین و مهم ریاست جمهوری را به دوش بگیرد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟