روستای نوئل جوانرود


روستای نوئل جوانرود ، در بخش کلاشی شهرستان جوانرود واقع شده است که  دارای طبیعتی زیبا و دو مزرعه پرورش ماهی است و هر سال پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر کشور است. طبیعت بسیار زیبا و چشمه های جوشان روستای نوئل که در کنار رودخانه و دل دره ای مابین روستاهای ده سرخ و گنداب […]

روستای نوئل جوانرود ، در بخش کلاشی شهرستان جوانرود واقع شده است که دارای طبیعتی زیبا و دو مزرعه پرورش ماهی است و هر سال پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر کشور است. طبیعت بسیار زیبا و چشمه های جوشان روستای نوئل که در کنار رودخانه و دل دره ای مابین روستاهای ده سرخ و گنداب واقع است یکی از دیدنیهای شهرستان جوانرود است که با استقبال خاصی از سوی گردشگران مواجه است.

روستای نوئل جوانرود

روستای نویل یا نوئل، روستایی از توابع بخش کلاشی شهرستان جوانرود در استان کرمانشاه است. چشمه‌ های بی شمار و جوشان روستای نوئل که از دل کوههای اطراف سرچشمه می گیرند و به رودخانه می پیوندند و آب خنک این چشمه ها، طبیعت زیبا و پوشش جنگلی بلوط و درخت ون، رودخانه خروشان و دو مزرعه پرورش ماهی در این روستا که پذیرای گردشگران هستند این روستا را به عنوان یکی از نقاط دیدنی شهرستان جوانرود مطرح ساخته و از استقبال بسیار خوبی در میان گردشگران برخوردار است.

روستای نوئل جوانرود

از این روستا به واسطه واقع شدن در دره ای که با یک جاده فرعی از مسیر اصلی سفید برگ جدا می شود کمتر نام برده شده اما زیباییهای منحصر به فرد این روستا آنرا از دیگر مناطق دیدنی شهرستان متمایز ساخته و از جایگاه خاصی برخوردار است.

روستای نوئل جوانرود

روستای نوئل جوانرود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)