مدل 2021 ریلمی C11 با قیمتی حدود 100 دلار عرضه شد


مدل 2021 ریلمی C11 با قیمتی حدود 100 دلار عرضه شد

گجت نیوز فروش مدل 2021 ریلمی C11 در فیلیپین و روسیه آغاز شد. مشخصات این گوشی رده ابتدایی حتی در مقایسه با مدل قبلی ریلمی سی 11 – realme C11 چنگی به دل نمی‌زند. قیمت مدل 2021 ریلمی C11 در فیلیپین، معادل 104 دلار و در روسیه، معادل 112 دلار است. انتظار می‌رود به زودی، این محصول... نوشته مدل 2021 ریلمی C11 با قیمتی حدود 100 دلار عرضه شد اولین بار...

فروش مدل ۲۰۲۱ ریلمی C11 در فیلیپین و روسیه آغاز شد. مشخصات این گوشی رده ابتدایی حتی در مقایسه با مدل قبلی ریلمی سی ۱۱ – realme C11 چنگی به دل نمی‌زند.

قیمت مدل ۲۰۲۱ ریلمی C11 در فیلیپین، معادل ۱۰۴ دلار و در روسیه، معادل ۱۱۲ دلار است. انتظار می‌رود به زودی، این محصول وارد بازارهای دیگری هم بشود.

مشخصات مدل ۲۰۲۱ ریلمی C11

برای نمایش محتوا، این گوشی هوشمند از یک پنل ال‌سی‌دی ۶.۵۲ اینچی با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل (+HD)، تراکم ۲۶۹ PPI و نسب تصویر ۲۰ به ۹ استفاده می‌کند. ناچ قطره‌ای آن برای گنجاندن یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، کافی است.

در پشت دستگاه، یک برآمدگی دوربین ماتریکسی با سنسور ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. گریل اسپیکر نیز در پنل عقب پلاستیکی دیده می‌شود.

مدل 2021 ریلمی C11 با قیمتی حدود 100 دلار عرضه شد

مدل 2021 ریلمی C11 با قیمتی حدود 100 دلار عرضه شد

ریلمی سی ۱۱ جدید، از تراشه UNISOC SC9863 قدرت می‌گیرد؛ ضمن اینکه دارای رم ۲ گیگ LPDDR4X و ۳۲ گیگ حافظه داخلی eMMC 5.1 است. البته وجود شیار کارت MicroSD امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر را می‌دهد.

از ویژگی‌های ارتباطی گوشی باید به پشتیبانی از ۴G برای هر دو سیم‌کارت، وای-فای تک باند، بلوتوث ۴.۲ و NFC اشاره کنیم. مانند اغلب موبایل‌های ارزان قیمت، این‌یکی هم جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد.

دستگاه با نسخه Go اندروید ۱۰ و رابط کاربری realme UI کار می‌کند. وظیفه تامین انرژی آن هم بر عهده‌ی یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از درگاه MicroUSB با سرعت ۱۰ وات شارژ می‌شود.

گوشی جدید ریلمی، ابعاد ۱۶۵.۲ در ۷۶.۴ در ۹.۱ میلی‌متری و وزن ۱۹۰ گرمی دارد. رنگ‌های قابل انتخاب هم آبی و خاکستری هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل