160 فرزند محسنین و یتیم چهارمحال و بختیاری؛ فاقد حامی مالی


160 فرزند محسنین و یتیم چهارمحال و بختیاری؛ فاقد حامی مالی

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: 5000 فرزند محسنین و یتیم استان در سامانه اکرام ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد ثبت‌نام شده‌اند که از این مجموع 160 فرزند فاقد حامی مالی هستند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، علی ملک‌پور اظهار کرد: فرزندان ایتام و محسنین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان با مشکلات اقتصادی در زمینه تأمین هزینه‌های تحصیلی، پوشاک و هزینه‌های جاری مواجه هستند که مردم استان می‌توانند با واریز ماهیانه مبالغ دلخواه به حساب فرزندان معنوی خود بخشی از این هزینه‌ها را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه طرح محسنین شامل فرزندان مددجوی دارای سرپرست ناتوان است، افزود: مشمولان این طرح دارای سرپرست هستند اما پدر خانواده با وجود میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.

ملک‌پور خاطرنشان کرد: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir وemdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه مبالغ دلخواه سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی