توانمندسازی ماهشهری‌ها، محور فعالیت‌های هلدینگ خلیج‌فارس در مسئولیت اجتماعی


توانمندسازی ماهشهری‌ها، محور فعالیت‌های هلدینگ خلیج‌فارس در مسئولیت اجتماعی

مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس از دستور مساعد و مؤکد فرماندار ماهشهر به اداره‌ها و نهادها برای معرفی واحدهای تولیدی برای شرکت در نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تأمین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر خبر داد و تأکید کرد: پتروشیمی‌های منطقه بر این باورند که به‌طور حداکثری کالاها و خدمات...

به گزارش شانا به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تأمین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر، جواد گلی در دومین نشست کارگروه تخصصی توانمندسازی جامعه محلی که با حضور مدیران روابط عمومی، بازرگانی، خدمات و خودکفایی شرکت‌های تابع هلدینگ در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر، در سالن همایش شرکت فجر انرژی خلیج فارس برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی همه مدیران صنعت پتروشیمی مسئولیت اجتماعی است. بسیار خوشحال هستیم که در این دوره از مدیریت هلدینگ خلیج فارس، مسئولیت اجتماعی دوباره ساماندهی و اقدام‌های آن سبب خرسندسازی در شهرستان بندرماهشهر شده است.

وی با اشاره به اینکه اقدام‌های انجام‌شده در حوزه مسئولیت اجتماعی در شهرستان بندرماهشهر و بندر امام به عنوان الگو برای عسلویه و دیگر مناطق در نظر گرفته شده است، افزود: در دوره طولانی فعالیت شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به وزارت نفت، موضوع مسئولیت اجتماعی به‌ شکل کنونی دارای اسناد بالادستی، برنامه، مطالعات راهبردی و سازمان اجرایی نبوده و سبب خشنودی است که این بخش اکنون پایه‌گذاری و به‌صورت مستقل، دارای مدیریت وظیفه‌ای و سند راهبردی شده است.

مدیر برند، روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی هلدینگ خلیج فارس با تأکید بر اینکه مسئولیت اجتماعی، دیگر در هلدینگ خلیج فارس محدود به کارهای عام‌المنفعه و ساده و کمک‌های مقطعی به نهادهای حمایت‌پذیر نیست، بیان کرد: اکنون توسعه پایدار منطقه و توانمندسازی همه‌جانبه مردم این مناطق، بخش اصلی اقدام‌های مسئولیت اجتماعی را تشکیل می‌دهد و در این زمینه کمیته مسئولیت اجتماعی با حضور مدیران عامل شرکت‌های تابع هلدینگ خلیج فارس تشکیل شده است.

گلی گفت: اکنون برای ایجاد اشتغال از مدل رایج نیاز جوانان به جذب در شرکت‌ها خارج شده و برای توانمندسازی کارگاه‌های تولیدی و حمایت آنها برای ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه برنامه داریم و پتروشیمی‌های منطقه، باید با وجود همه موانع و دشواری‌ها با خرید از منطقه نیازهای (کالا و خدمات) خود را از شهرستان بندرماهشهر تأمین کنند.

وی با اشاره به اینکه فرماندار شهرستان بندرماهشهر اقدام‌های سازمان‌یافته هلدینگ خلیج فارس در سطح منطقه را ستودنی می‌داند و طی نامه‌ای، همه اداره‌ها و نهادها را ملزم به همکاری و معرفی واحدهای تولیدی برای حضور در نمایشگاه کرده است، تصریح کرد: در نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه باید همه واحدهای تولیدی شهرستان حضور داشته باشند و هیچ واحدی از قلم نیفتد. همه مدیران از هم‌اکنون باید به سمت آماده‌سازی تفاهم‌نامه‌های خود با شرکت‌های محلی بروند تا در روزهای برگزاری نمایشگاه این تفاهم‌نامه‌ها امضا شوند.

مدیر برند، روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی هلدینگ خلیج فارس افزود: مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس تأکید بر استفاده کامل از خدمات شرکت‌ها و واحدهای مناطق همجوار دارد و موانع احتمالی موجود در کمیسیون و آیین‌نامه معاملات شرکت‌های منطقه نیز بررسی و برطرف خواهد شد.

گلی گفت: باید با شناسایی نیاز خود بتوانیم آن را از سطح شرکت‌های منطقه شهرستان بندرماهشهر تأمین کنیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم تجربه بسیار خوب نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در بندرماهشهر تکرار شود و ما بتوانیم با برگزاری این نمایشگاه، کارگاه‌ها و جوانان بندرماهشهری را توانمند کنیم. امیدواریم شرایط کرونایی نیز اجازه برگزاری مطلوب این نمایشگاه را به ما بدهد و پر واضح است در صورتی که شرایط فراهم نشود مجبوریم این نمایشگاه را با اندکی تأخیر برگزار کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پتروشیمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !