بنیاد شهید البرز رتبه برتر کشور را کسب کرد


بنیاد شهید البرز رتبه برتر کشور را کسب کرد

کرج - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اعلام کرد که این نهاد در بخش ساماندهی گلزار شهدا ،رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده است.

سلیمان رستمیان روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: تا پایان سال گذشته بیش از ۹۵درصد از ۱۶۸ گلزار استان البرزز بهسازی شد و با اعتبارات تخصیص یافته از سازمان مدیریت و برنامه بودجه

به زودی ساماندهی مابقی گلزارها نیز اجرا خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اظهار داشت: با توجه به اینکه استان البرز در دامنه رشته کوه های البرز واقع شده و برودت هوا در فصل زمستان سبب آسیب گلزارشهدا میشود لذا انتظار می رود برای پیشگیری از تخزیب گلزارها همه ساله اعتباراتی دراین بخش اختصاص یابد.
رستمیان با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) که فرمودند«گلزارهای شهدا زیارت گاه اهل یقین است»، گلزارهای شهدا را بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و عنوان کرد: بهسازی گلزار شهدا بر اساس منویات مقام معظم رهبری صورت گرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد که با استمرار تلاش ها، گام های موثری برای بهسازی گلزارهای شهدا به عنوان دارالشفاء آزادگان و احرار جهان برداشته و در دنیا شرمنده خانواده های معظم شهدا و در آخرت نیز شرمنده شهدا نباشیم.
اواخر سال ۹۹ همزمان با روز بزرگداشت شهدا با مشارکت شهرداری کرج گزار شهدای امامزاده محمد (ع) با صرف خفت میلیارد تومان رونمایی شد.

در این گلزار قبور مطهر یک هزارو۵۰۰ شهید دفاع مقدس وجود دارد.

مردم استان البرز پنج هزارو۲۵۰ شهید در دوران دفاع مقدس و مدافع حرم تقدیم آرمان های دینی و الهی کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...