خرید بوفه و ویترین چوبی جدید برای دکوراسیون منزل؛ دیجی چوب


خرید بوفه و ویترین چوبی جدید برای دکوراسیون منزل؛ دیجی چوب

در فرهنگ ما ایرانیان بوفه به عنوان یک کمد شیشه‌ای برای قرار دادن ظروف لوکس دکوری و غذا خوری تعریف می‌شود که در حال حاضر از آن ساختار کلاسیک قدیمی در آمده است یعنی شکل و اسامی جدید مانند ویترین و استند و کنسول گرفته‌ و به طبع کابردشان نیز گسترده‌تر شده، شما زمانی صاحب بهترین بوفه خواهید شد که براساس نیازتان خرید کنید، دراصل انتخاب نوع و سبک بوفه و...

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دیجی چوب، در بیشتر مواقع هدف از خرید انواع ویترین و بوفه، افزایش زیبایی بصری است، بنابراین فرایند انتخاب باید با وسواس و دقت زیاد صورت گیرد چرا که یک تصمیم اشتباه ممکن است منجر به نتیجه کاملا عکس شود، اگر احساس می‌کنید فضای اتاق نشیمن به کنسول مدرن و ساده احتیاج دارد بدون درنگ آن را خریداری کنید، حتی اگر یک بوفه لوکس و منبت‌کاری شده از طرفی دیگر دلتان را برده است چون قطعا علی رغم هزینه سنگینی که کرده‌اید نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت، بوفه و ویترین زمانی زیبا خواهند بود که در جای درست قرار گرفته باشند.

بوفه کابینتی یا کنسول!؟

از ویترین‌ها و بوفه‌های سراسر شیشه‌ای بیشتر برای به نمایش گذاشتن اشیاء زیبا و خاص استفاده می‌شود اما کنسول‌ها همان کمدهای کابینتی شیک بوده که گوشه‌ای از فضای اتاق غذاخوری یا پذیرایی را اشغال می‌کنند و در عین حال واقعا کاربردی هستند و در نهایت یک بوفه کابینتی از ترکیب طراحی این دو محصول ساخته می‌شود، قیمت تک تک این محصولات براساس میزان کیفیت، نوع متریال اولیه و کاری که روی آنها انجام خواهد شد، تعیین می‌شود، انتخاب اینکه دقیقا کدام یکی از این بوفه و ویترین‌ها برای خانه‌تان مناسب‌تر است اصلا کار دشواری نیست کافیست به سبک چیدمان و معماری منزل و بودجه‌ای که در اختیار دارید توجه کنید.

خرید بوفه و ویترین چوبی جدید برای دکوراسیون منزل؛ دیجی چوب

برای مشاهده محصول به وب سایت www.Digichoob.com مراجعه نمایید

نکات کلیدی برای خرید بوفه جدید

اگر واقعا به شیک بودن منزلتان اهمیت می‌دهید باید به هنگام خرید مبلمان حتما به سازگاری بین میز ناهارخوری، بوفه و کنسول توجه کنید، بهتر است تا حد امکان هر سه این‌ها در فضای اتاق غذاخوری قرار بگیرند تا درکنار هم معنا پیدا کنند، به یاد داشته باشید یک تصمیم نادرست در انتخاب بوفه ممکن است تمام وقت و هزینه‌ای که صرف خرید آن کردید را به کل هدر دهد پس قبل از هرکاری به نکات زیر توجه کنید:

· زمان استفاده از بوفه احساس راحتی کنید به زبان ساده‌تر، کار کردن با آن آسان باشد چون درغیر این صورت به مرور از چشمتان خواهد افتاد و شما را خسته خواهد کرد.

· خیلی اهمیت دارد پیش از خرید، درباره‌ی ابعاد فضایی که بوفه یا ویترین قرار است در آنجا باشد اطلاعات کافی کسب کنید چون ممکن است صاحب یک بوفه بزرگتر از فضای اتاقتان شوید و نتوانید آن را در جای درست قرار دهید.

· سبک ویترین و بوفه باید با سبک سایر مبلمان همخوانی داشته باشد، یک بوفه مدرن در کنار مبل سلطنتی به هیچ وجه صحنه جالبی ایجاد نمی‌کند.

· به مواد اولیه ‌ای که محصول از آن ساخته می‌شود توجه کنید، عمر و زیبایی انواع مبلمان در گروی چوب، پارچه و به طور کلی موادی است که با آن تولید خواهد شد.

· از میزان استحکام محل اتصالات و طبقات اطمینان حاصل کنید، چون خیالت از بابت ظرف و ظروفی که قرار است روی آن بچینید راحت شود و یا بیش از ظرفیت طبقات را سنگین نکنید.

· توجه کنید شیشه‌های بوفه و ویترین، مرغوب بوده و شفافیت کافی را داشته باشند چون در این دسته محصولات علاوه بر چوب، شیشه نیز جزو متریال اصلی محسوب می‌شود.

· کیفیت و ظرافت جزئیات نیز مهم است مثلا شکل دسته‌ها و منبت‌کاری‌ها در زیبایی ظاهری بسیار تاثیرگذار هستند.

خرید بوفه و ویترین چوبی جدید برای دکوراسیون منزل؛ دیجی چوب

برای مشاهده محصول به وب سایت www.Digichoob.com مراجعه نمایید

· باید دقیقا مشخص کنید که به چه منظور قصد خرید بوفه و ویترین را دارید، مثلا بوفه‌هایی که در گوشه دیوار قرار می‌گیرند بیشتر برای چیدمان ظرف و ظروف شیک خانگی مناسب هستند اما ویترین‌های دورتا دور شیشه اغلب برای به نمایش گذاشتن اشیاء لوکس و گران‌ قیمت هنری و قدیمی تهیه می‌شوند.

· پیشنهاد می‌کنیم اگر در کنج‌های منزلتان فضای خالی بلا استفاده دارید از بوفه‌های سه گوش بهره ببرید این مدل‌ زیبایی و ظرافت خاص خود را دارد و گزینه مناسبی برای خانه‌های کوچک است.

· بودجه‌تان را قبل از خرید مشخص کنید تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود، به طور مثال اگر شما قصد تعویض کل مبلمان منزلتان را دارید و بودجه محدود برایش درنظر گرفتید نباید به سراغ بوفه‌هایی که تماما از چوب طبیعی ساخته شده‌اند بروید چون ممکن است مجبور شوید بخش زیادی از پولتان را صرف خریدش کنید.

خرید بوفه و ویترین چوبی جدید برای دکوراسیون منزل؛ دیجی چوب

برای مشاهده محصول به وب سایت www.Digichoob.com مراجعه نمایید

انواع مدل‌های رایج بوفه کدام هستند؟

از زمان پیدایش تاکنون انواع مدل بوفه، ویترین و کنسول وارد بازار جهانی مبلمان شده است که تعداد محدودی از آنها دربین ایرانیان بسیار پرفروش و عامه پسند می‌باشند، تعدادی از مدل‌ها عبارتند از:

· بوفه جای گذاری شده داخل دیوار

· بوفه سه گوش مناسب برای کنج دیوار

· ویترین دور تا دور شیشه‌ای

· ویترین با قاب چوبی و درهای شیشه‌ای

· بوفه‌ تمام کابینتی و اصطلاحا کلاسیک

· بوفه‌ نیمه کابینتی که قسمت بالایی حالت ویترین شیشه‌ای دارد

هر کدام از این مدل بوفه‌ها و ویترین ‌ها در سه طرح کلاسیک، سنتی و مدرن برای انواع دکوراسیون طراحی و تولید می‌شوند.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت