نامه دبیرکل اسیر جبهه مردمی آزادی فلسطین به مردم ایران


نامه دبیرکل اسیر جبهه مردمی آزادی فلسطین به مردم ایران

معاون دبیرکل جبهه مردمی آزادسازی فلسطین پیامی از دبیرکل اسیر این جبهه در زندان‌ رژیم صهیونیستی به مناسبت روز جهانی قدس برای مردم ایران و تمام گروه‌های مقاومت قرائت کرد.

به گزارش مشرق، در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس، سران گروه‌های مقاومت از جمله «احمد سعدات» دبیرکل اسیر جبهه مردمی آزادی فلسطین که مدت بیش از بیست سال در زندان رژیم صهیونیستی به سر می‌برد، پیام‌های خود به مناسبت این روز را قرائت کردند.

وی در بخش آغازین این پیام با اشاره به اسارت خود در زندان‌ رژیم صهیونیستی و بنیان نهاده شدن روز جهانی قدس به دست حضرت امام خمینی (ره)، بر اهمیت این روز، حمایت از مردم فلسطین و از بین رفتن موجودیت رژیم صهیونیستی تأکید می‌کند.

دبیرکل اسیر جنبش مردمی آزادی فلسطین در ادامه این پیام خطاب به مردان و زنان ایرانی تعهد می‌دهد که تا زمان آزادسازی قدس و تمام خاک فلسطین دست از تلاش برداشته نخواهد شد و رویارویی با امپریالیسم آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

احمد سعادت همچنین ضمن تأکید بر همراهی و همگامی با محور مقاومت و ادامه مبارزات علیه ظلم و بی‌عدالتی، عهد خود با سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و دیگر شهدای امت عربی-اسلامی تجدید می‌کند و با اشاره به شکست تمام توطئه‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران با درایت رهبری و وحدت ملت ایران، این دستاورد بزرگ را به مقام معظم رهبری و مردم ایران تبریک می‌گوید.

متن این پیام از این قرار است: «ای خواهران، برادران، من از پشت میله‌های زندان دشمن فاشیست و نژادپرست صهیونیستی که میهن ما، فلسطین، را اشغال کرده است، شما را خطاب قرار می‌دهم و چه بسیار آرزو می‌کردم در این روز باشکوه، روز جهانی قدس، در میان شما باشم، روزی که حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) آن را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند برای فلسطین و به منظور همبستگی همه ملت‌های مؤمن و کسانی که به حق مردم برای رسیدن به اهداف خود و آزادسازی سرزمین‌هایشان اعتقاد دارند و آن دسته افرادی که معتقدند در برابر ظلم و ستم تا زمان از بین رفتن آن به دست ملت‌هایی که به حقوق این مردم مظلوم و تحت ستم معتقد هستند».

در ادامه این پیام آمده است: «امروز ما زندانیان در زندان‌های دشمن صهیونیستی منتظر روزی هستیم که با شما و در میان شما در بیت المقدس، در تهران، در سوریه، در لبنان و در اردن و نخست در قدس باشیم، این ابتکار حکیمانه حضرت امام که ما و همه انقلابیون و مبارزان و جهادگران در سراسر جهان به آن پایبندیم، همان ابتکاری است که همه ما باید برای دستیابی به آن، به خاطر آزادسازی قدس و برای آزادی فلسطین و آزادسازی همه میهن‌های اشغال و غصب شده به دست اردوگاه دشمن تلاش کنیم».

دبیرکل اسیر جبهه مردمی آزادی فلسطین افزود: «این روز بدان معناست که بیت المقدس برای فلسطینیان، عرب‌ها و مسلمانان است و این روز یک روز بین‌المللی است که ملت‌های سراسر جهان آن را گرامی می‌دارند. این روز به این معناست است که فلسطین، همه فلسطین، از رود تا دریا، متعلق به کل این امت است. این روز را همه مظلومان و ستم‌دیدگان و همه ملت‌ها در حمایت و پشتیبانی از مردم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، علیه غصب فلسطین و در برابر نیروهای سلطه‌گر و حامی این رژیم، که در حال انجام فساد در سرزمین ما، در وطن ما و در مناطق مختلفی از سرزمین‌های امت عربی و اسلامی ماست، برگزار می‌کنند».

احمد سعدات ادامه داد: «این روز به معنای از بین رفتن موجودیت صهیونیستی است و ما در اینجا با صراحت کامل تأیید می‌کنیم که این رژیم، رژیمی است که یک میهن را غصب کرده و موجودیت آن دوامی نخواهد داشت زیرا این رژیم را امپریالیسم جهانی در این منطقه تحمیل کرده است که اکنون عمدتا توسط امپریالیسم آمریکایی پشتیبانی می شود».

در ادامه این پیام آمده است: «خواهران و برادران در جمهوری اسلامی ایران، من به شما و کل امت اطمینان می‌دهم که ما در جبهه مردمی آزادی فلسطین، مبارزه را تا آزادی تمام فلسطین و از راه مقاومت ادامه خواهیم داد. ما چاره‌ای جز مقاومت نداریم و به شما اطمینان می‌دهم که با شما و در کنار شما خواهیم ایستاد و در همه موارد و در هر شرایطی با این ظلم و بی‌عدالتی و تجاوزات امپریالیسم آمریکایی و رژیم صهیونیستی، مقابله خواهیم کرد».

احمد سعدات تأکید کرد: «ما در جبهه مردمی آزادی فلسطین، اتحاد خود را با محور مقاومت و به شما اطمینان می‌دهیم که محور مقاومت محور ما و سنگر مقاومت سنگر ماست. اتحادی راهبردی، پایدار و بی‌تردید. ما با سوریه هستیم، ما با عراق هستیم، با یمن عزیز و گران‌بها هستیم، با لبنان، با حزب الله، و با همه نیروها و ملت‌هایی که علیه امپریالیسم و دشمن صهیونیستی و بی‌عدالتی و ظلم در جهان مقابله می‌کنند».

وی همچنین تأکید کرد:‌ «ما در قبال شما متعهد می‌شویم که همچنان بر عهدی که فرمانده مجاهد قاسم سلیمانی و همه شهدا از فرزندان امت عربی و اسلامی، در راه آن به شهادت رسیده‌اند، پایبند خواهیم بود. ما به شما تعهد می‌دهیم که با تمام توان خود تلاش خواهیم کرد تا به اختلافات در عرصه فلسطین پایان دهیم و نیروهای فلسطینی را متحد سازیم آن هم با ادامه مقاومت و بر پایه و اساس مقاومت به‌ویژه مبارزه مبارزه مسلحانه و سایر ابعاد مقاومت. ما برای توسعه و فعال‌سازی محور مقاومت با کمک تمام برادران خود در همه جناح های مقاومت، تلاش خواهیم کرد خواه در سوریه خواه در عراق یا در لبنان یا یمن تحت حمایت جمهوری اسلامی ایران».

دبیرکل جبهه مردمی آزادی فلسطین در ادامه گفت: «در این روز و در این محور که ما بر وجود و اثربخشی مداوم آن تأکید می نماییم، تأکید می‌کنیم که این محور تأثیر قابل توجهی بر این رژیم، موجودیت آن و بر شهرک نشینان این رژیم، گذاشته است از این رو ما خیلی روشن می‌گوییم که ما در جبهه مردمی آزادی فلسطین و ما زندانیان در بند زندان‌های دشمن، امیدواری فراوانی داریم به تحقق دستاوردها و پیروزی و آزادسازی فلسطین، و آزادی زندانیان از بند اشغالگران به دست محور مقاومت».

سعدات بیان کرد: «ما همچنین تأکید می‌کنیم که همه توطئه‌های انجام شده علیه ایران، علیه جمهوری اسلامی ایران، به شکست انجامیده است و ایران با بازوهای پرتوان و تلاش فرزندان خود و با درایت رهبری و وحدت مردم ایران تحت رهبری یگانه که مردم را به سمت پیروزی رهبری می‌نماید به موفقیت رسیده است».

وی افزود:‌ «به همین مناسبت، ما دستاوردهای اخیر را به مردم ایران، برادرانمان، تبریک می‌گوییم که جمهوری اسلامی شرایط خود را بر امپریالیسم آمریکا تحمیل کرد و این امپریالسیم دیر یا زود باز خواهد گشت و در برابر شرایط عادلانه جمهوری اسلامی ایران تسلیم خواهد شد تا اینکه این امپریالیسم از تمام جنایات خود که قبلاً مرتکب شده و در حال حاضر نیز مرتکب می شود، متوقف شود؛ جنایاتی که علیه جمهوری اسلامی در شکل تحریم همه‌جانبه و عمدتا به دست رژیم صهیونیستی انجام می‌شود».

دبیرکل اسیر جبهه مردمی آزادی فلسطین ادامه داد: «ما به مردم ایران تبریک می‌گوییم و همچنین به رهبری ایران به خاطر دستاوردها و پیروزی‌هایی که به دست آورده است، و به خاطر پیروزی‌های فراوانی که با حمایت مداوم و پشتیبانی از تمام نیروهای مقاومت و همه نیروهای ضدامپریالیستی و توطئه های آن و علیه بی‌عدالتی و ظلم در جهان محقق خواهد شد».

احمد سعدات در ادامه اظهاراتش گفت: «در خصوص دستاوردها، در زمینه پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از همه نیروها عمدتاً علیه موجودیت رژیم صهیونیستی، علیه تجاوزات حاضر در یمن و علیه تجاوزات موجود در عراق یا عمدتا علیه سوریه و لبنان ما ملاحظه می‌کنیم که این حمایت و پشتیبانی مداوم از سوی جمهوری اسلامی ایران باعث خواهد شد که این نیروها به موفقیت ها و پیروزی های بیشتری دست یابند و [از طرفی دیگر] باعث می شود ملت فلسطین و مقاومت فلسطین به پیروزی برسند، این رژیم را از بین ببرند و دولت مستقل فلسطین را تشکیل دهند. کشور فلسطین به پایتختی قدس شریف و در تمام سرزمین فلسطین».

در ادامه این پیام آمده است: «همچنین به همین مناسبت، از رهبری و در راس آن امام سید علی خامنه‌ای و مردم بزرگ ایران تقدیر و تشکر می‌کنیم و همچنین تأکید داریم که در زندان‌های دشمن صهیونیستی در کنار هم ایستاده‌ایم تا از همه نیروهایی که با اشغالگری مبارزه می‌کنند، حمایت و پشتیبانی کنیم و به منظور حمایت از حقوق مسلّم مردم برادر ایران».

سعدات در بخش دیگری از این پیام گفت: «یک بار دیگر به شما و به مردم خودمان در هر جایی که حضور داشته باشیم، تعهد می‌دهیم که مبارزه را حتی در زندان‌ها و همچنین از طریق جناح‌ها و نیروهای ملی خود، ادامه خواهیم داد، تا اینکه به یک وحدت ملی داخلی مبتنی بر مقاومت، مقاومت، مقاومت و ادامه مقاومت تا آزادی دست یابیم».

وی افزود: «همچنین به مردم خود تعهد می‌دهیم، در راهی که برای این مردم به دست شهدا و مجروحان ترسیم شده است، باقی خواهیم ماند و به این ملت بزرگ تعهد می‌دهیم که از درون زندان وبا اسارت خودمان در کنار آن‌ها خواهیم بود. در قیامی که اکنون در قدس و در مکان‌های مختلف وطن خودمان، فلسطین، در جریان است».

دبیرکل اسیر جبهه مردمی آزادی فلسطین ادامه داد: «ملت بزرگ خود را در هر جایی که حضور دارند، گرامی می‌داریم و به صراحت می‌گوییم آنچه در این دوره مورد نیاز است، تشکیل یک رهبری ملی متحد برای هدایت انتفاضه قدس و همچنین گسترش و پشتیبانی از آن از خارج است خواه تشکیل این رهبری به دست فرزندان امت عرب یا جهان اسلام باشد خواه توسط همه جناح‌ها در هر جایی که حضور دارند و اینکه این پشتیبانی را با آتش تقویت کنیم و این حمایت را از طریق عملیات نظامی که علیه دشمن صهیونیستی؛ تقویت کنیم؛ دشمنی که علیه ملت فلسطین جنایت‌ها مرتکب می‌شود».

در بخش پایانی این پیام آمده است: «با تمام وضوح و از داخل زندان‌های دشمن می‌گویم که ما تا رسیدن به پیروزی، در ابعاد مختلف در برابر اشغال، مقاومت خواهیم کرد. و ان‌شاء‌الله، سال آینده در روز قدس، حتما در قدس خواهیم بود و در شهر قدس جشن خواهیم گرفت. سلام و درود بر ارواح طیبه شهدا، سلام و درود بر اسیران و زندانیان و درود بر ملت‌های عرب و اسلامی. پیروزی قطعی است».

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو