جان باختن 4 بیمار کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد


جان باختن 4 بیمار کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کروناویروس استان به 612 نفر خبر داد.

دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
وی اظهار کرد: هم اکنون ۴۳۸ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۷۹ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۵ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۴۰ هزار و ۷۷۷ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
یزدان‌پناه تصریح کرد: از ۵۱۱ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۳۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و بهمئی بود. همچنین از ۱۲۴ نمونه رپید تست ۲۶ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد و لنده هستند.
وی ادامه داد: از مردم خواهش می‌کنیم که رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی گرفته، در تجمعات و دورهمی ها شرکت نکنید، پرهیز از حضور در مکان های شلوغ و پرخطر و در صورت داشتن هرگونه علایم بیماری های ویروسی به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه کنید. در صورت مثبت بودن تست کرونا محل قرنطینه را ترک نکنید و ارتباط تلفنی روزانه خود را با مرکز بهداشت حفظ کنید، محدودیت ها رعایت شوند تا ان‌شاءالله بتوان با تلفات کمتری از این پیک عبور کنیم.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: امیدواریم شرایطی ایجاد شود که واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان، افراد مسن و کسانیکه بیماری های زمینه ای دارند تکمیل شود تا شاهد پیک های بعدی در کشور و استان نباشیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام