خیرین بابلی 700 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند


خیرین بابلی 700 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند

ساری - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش بابل گفت که خیرین این شهرستان طی یک سال گذشته برای کم اثر کردن شیوع کرونا بر آموزش ، 700 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

به گزارش ایرنا ، مهدی جایمند روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته معلم میانگین ارزش هر یکی از این ابزارهای آموزش مجازی را ۳۰ میلیون ریال اعلام کرد.

وی با اظهار این که آموزش در دوران کرونا تعطیل نشد و به صورت مجازی ادامه یافت ، افزود : متاسفانه ۱۱ تن از معلمان و کارکنان آموزش و پرورش بابل تاکنون بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان باختند.

جایمند با قدردانی از حمایت و کمک خیرین در زمینه آموزشی ، بر تداوم آن تاکید کرد و گفت که خیرین مدرسه ساز بابلی طی ۲ سال گذشته ۵۶۰ میلیارد ریال برای مدرسه سازی کمک کردند.

وی توضیح داد : خیرین بابلی در ۲ سا اخیر ساخت ۱۸ مدرسه را در دستور کار خود قرار دادند که پنج مدرسه تا پایان امسال به مرحله افتتاح می رسد.

مدیر آموزش و پرورش بابل یکی از مشکلات این مجموعه را وجود مدارس فرسوده معرفی کرد و گفت : ۷۳ باب مدرسه در بابل از ۱۰ تا ۷۰ درصد تخریبی هستند و اولویت خیرین هم بازسازی و بهسازی مدارسی است که درصد تخریبی آن بالا است.

وی همچنین یکی از مشکلات دیگر آموزش و پرورش بابل را بازنشستگی تعداد زیادی از معلمان دانست و اضافه کرد : در حال حاضر بزرگ ترین مشکل آموزش و پرورش بابل سونامی بازنشسته ها در سال جاری است.

جایمند گفت : در سال جاری ۸۰۰ نیروی آموزشی در بابل بازنشسته می شوند که اگر به جای آنها نیروی جایگزینی معرفی نشود ، آموزش و پرورش بابل با مشکل رو به رو خواهد شد.

در این مراسم از چهار معلم نمونه استانی با اهداء لوح سپاس و جایزه قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس