فرد اصلح، زمانی ارزش دارد که گرایش‌های متعدد باشد


فرد اصلح، زمانی ارزش دارد که  گرایش‌های متعدد باشد

شهرکرد -ایرنا- کارشناسان شرکت‌کننده در گفتمان برتر فرهنگی استان عنوان کردند، انتخاب فرد اصلح، زمانی ارزش دارد که گرایش‌های متعدد وجود داشته باشد و از بین گرایش‌های متعدد بهترین گزینه انتخاب شود و کارنامه افراد با معیارها مورد بررسی قرار گیرد تا انتخاب خوب انجام شود.

به گزارش ایرنا، نشست تخصصی "گفتمان برتر فرهنگی استان با موضوع معیارهای انتخاب درست از منظر امامین انقلاب " روز چهارشنبه با حضور حضور حجت‌الاسلام باقر مختاری کارشناس ، حجت‌الاسلام سید محمد احمدی استاد حوزه و دانشگاه و امام جمعه فرخشهر، احمدرضا بسیج استاد دانشگاه و عبدالله علیمحمدی استاد دانشگاه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان به صورت وبینار و با رعایت دستورالعمل بهداشتی برگزار شد.

در این وبینار شرکت‌کنندگان با تاکید بر اینکه این دوره از انتخابات به عنوان نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب است، به ارائه راهکارهای انتخاب درست و مشارکت آگاهانه در انتخابات از منظر امامین انقلاب پرداختند.

تیرهای دشمن انتخابات ۱۴۰۰ را نشانه گرفته ، فرد اصلح انتخاب شود

فرد اصلح، زمانی ارزش دارد که  گرایش‌های متعدد باشد

حجت‌الاسلام سید محمد احمدی، استاد حوزه و دانشگاه و امام جمعه فرخشهر در این نشست با تاکید بر اینکه تیر دشمنان نظام در این برهه زمانی انتخابات را نشانه گرفته است، گفت: مردم باید فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی گفت: انتخابات نقش مهم در سرنوشت یک ملت و کشور دارد و اگر این انتخابات کم اهمیت قرار گیرد به کشور آسیب و ضربه سنگینی وارد خواهد شد.

امام جمعه فرخشهر اظهار داشت: دشمنان نظام به این نتیجه رسیدند که در صحنه انتخابات می‌تواند به کشور و نظام ضربه وارد کنند و به دنبال پایین آوردن میزان مشارکت سیاسی مردم در انتخابات هستند تا بتوانند با ایجاد فتنه و برنامه‌های جانبی به کشور ضربه بزنند.

وی افزود: انتخابات سنتی الهی است که سرنوشت کشور و نظام را تغییر می‌دهد و فردی که انتخاب می‌شود باید در راستای توسعه همه جانبه کشور برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری داشته باشد و باید برای مقابله با دسیسه دشمن در این دوره انتخابات متحد شویم و نامزدهای که به میدان می‌آیند مصالح کلی نظام را مد نظر داشته باشند تا صحنه انتخابات به صحنه پیروزی ملت و کشور تبدیل شود.

انتخاب فرد اصلح مد نظر باشد

استاد حوزه و دانشگاه افزود: در این دوره از انتخابات انتخاب فرد اصلح باید مد نظر باشد و مردم مراقب باشند تا با انتخاب صحیح از ناصحیح در دام دشمنان نظام بیفتند.

وی به بروز برخی غبارآلودگی‌ها و تیرگی‌ها در انتخابات اشاره کرد و گفت: برای انتخاب فرد اصلح و تشخیص صحیح از ناصحیح استفاده از توان خبرگان جامعه و خواص ضروری است و باید از این ظرفیت که تاکنون به حاشیه رفته بودند به خوبی استفاده کرد.

احمدی تصریح کرد: در صورتی که دشمن در انتخابات وارد میدان شود، مردم به سمت تصمیم صحیح نخواهند رفت و فتنه شکل می‌گیرد که استفاده و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری راه نجات از این فتنه است.

وی اظهار داشت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری فردی باید انتخاب شود که با کفایت و کارآمد، امانت‌دار، با ایمان ، مسوولیت‌پذیر، کاردان ، با ایمان باشد و خیانت نکند و تخصص و مدیریت کلان داشته باشد،موحد و تقوا داشته باشد و با مردم صادقانه سخن بگوید.

به گفته وی، رییس جمهوری کشور باید به‌ دور از جناج و مسایل سیاسی و حزبی باشد و انقلاب را با عمق وجود و باور خود باور داشته باشد ،امید داشته باشد تا بتواند مردم را از این مشکلات نجات دهد.

احمدی افزود: مردم با انتخاب فرد اصلح در برابر ترفندهای دشمن در انتخابات خواهند ایستاد.

وی توصیه کرد، مردم با شناخت کامل به فرد اصلح رای بدهند تا کسی که شایسته این منصب است انتخاب شود.

امام جمعه فرخشهر گفت: باید برای انتخاب فرد اصلح عملکردها را خوب ببینم و با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و امام راحل فرد اصلح را انتخاب کنیم

احمدی افزود: برای انتخاب فرد اصلح بدون علم نمی‌شود، انتخاب درست داشته باشیم .

تعیین هدف مهمترین مولفه برای برنامه ریزی و موفقیت است

فرد اصلح، زمانی ارزش دارد که  گرایش‌های متعدد باشد

احمد رضا بسیج، استاد دانشگاه‌های استان با اشاره به اهمیت بحث تعیین هدف برای برنامه‌ریزی موفقیت گفت: فردی که انتخاب می‌شود باید متناسب با هدف و برنامه خود فعالیت داشته باشد و فردی انتخاب شود که توان مدیریتی داشته باشد.

بسیج با تاکید بر اینکه انتخاب فرد اصلح نباید براساس جناج و حزب باشد، گفت:رییس جمهوری در قبال رای مردم مدیون است و باید برای رفع مشکلات مردم و رساندن کشور به تعالی تلاش کند تا کشور به قدرت علمی، اقتصادی ، فرهنگی، سیاسی دست پیدا کند.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اهمیت بحث اقتصاد مقاومتی ، اظهار داشت: برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی در جامعه ،باید یک فرد مومن، اصلح انتخاب شود تا دشمن را بشناسد و در مقابل آن بایستد.

وی افزود: تنها راه تشخیص فرد اصلح استفاده از ظرفیت نخبگان است.

به گفته وی، در انتخابات، بحث اینکه افراد دارای چه ملاک‌های هستند، مد نظر نیست بلکه هدف فرد مورد توجه است که هدف الهی داشته باشدتا دچار خطا و کاستی نشود.

نخستین ملاک انتخاب درست، شناخت خوب است

فرد اصلح، زمانی ارزش دارد که  گرایش‌های متعدد باشد

عبدالله علیمحمدی، استاد دانشگاه نیز با اشاره به اینکه نخستین ملاک انتخاب درست، شناخت خوب است، گفت: برای انتخاب اصلح مردم باید یک شناخت خوب داشته باشند که این امر توسط خود فرد با تحقیق و تفحص اتفاق می‌افتد.

وی اظهار داشت: شناخت در انتخاب فرد اصلح، زمانی ارزش دارد که گرایش‌های متعدد وجود داشته باشد و از بین گرایش‌های متعدد بهترین گزینه انتخاب شود و کارنامه افراد با معیارها مورد بررسی قرار گیرد تا انتخاب خوب انجام شود.

علیمحمدی به استفاده از ظرفیت افراد خبره و متخصصان در انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و گفت: برای انتخاب فرد اصلح باید از ظرفیت و توان افراد خبره، کارشناسان استفاده کرد تا فرد اصلح انتخاب شود.

علیمحمدی به برخی تبلیغات غلط و نادرست در زمان برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: حقایق باید برای مردم آنگونه که هست روشن شود، روشنگری انجام شود تا انتخاب خوب و اصلح صورت گیرد.

این استاد دانشگاه افزود: در انتخاب اصلح فرد باید رهبرشناسی، زمان شناسی جریان شناسی، حق شناسی داشته باشد، پایبندی به عقل جمعی داشته باشد.

به گفته وی، فرد اصلح باید قشر مستضعف را بشناسد، حق گرایی داشته باشد.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات رییس‌ جمهوری و انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!