آزاد شدن 17 نفر از زندانیان در سنندج همزمان با شب‌های مبارک قدر


آزاد شدن 17 نفر از زندانیان در سنندج همزمان با شب‌های مبارک قدر

دادستان عمومی و انقلاب استان کردستان از آزادی 17 نفر از زندانیان زندان مرکزی سنندج همزمان با بیست دومین روز از ماه مبارک رمضان خبر داد.

جباری با حضور در زندان مرکزی سنندج و بررسی تعداد سی و پنج پرونده مددجویان واجد شرایط، با مرخصی پایان حبس تعداد ۱۷ زندانی جرائم کیفری که باقی مانده حبس کمتر از چهار ماه بود موافقت کردند.

دادستان عمومی و انقلاب در این جلسه با اشاره به برکات پر فیض ماه مبارک رمضان و لیالی قدر عنوان کرد: امروز آن دسته از زندانیانی که شرایط آئین نامه ای و قانونی دارند به یمن تفضل این ماه عظیم مشمول انفاق قانونی قرار بگیرند و انشالله به سمت خانواده‌های خود برگردند.

وی ادامه داد: امیدواریم در این ایام پر برکت شب‌های قدر بتوانیم رجعتی حقیقی داشته باشیم به زندگی.

جباری اظهار کرد: بزرگترین نعمتی که خداوند به ما داده وقت و فرصت گرانسنگ برای زندگی در این دنیا است که باید به بهترین شیوه و با خیر و نیکی سپری کنیم.

وی ادامه داد امیدوارم در این شب‌های عزیز بتوانیم رجعتی داشته باشیم بسوی خود و معرفتی یابیم تا با عنایت خداوند در این راه با خیر و نیکی به زندگیمان باز گردد.

در پایان این جلسه تعداد هفده زندانی دارای شرایط قانونی و آئین نامه ای با موافقت دادستان عمومی و انقلاب به آغوش خانوده‌هایشان بازگشتند.

در ادامه این بازدید جباری با همراهی مدیر کل ، رئیس اداره فرهنگی ، رئیس زندان و جمعی از مسئولین و کارکنان زندان با حضور تعداد محدودی از مددجویان ضمن اقامه نماز مغرب و عشاء در جمع صمیمی مددجویان روزه خود را افطار کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی