کانون فرهنگی هنری «عاشقان سیدالشهدا (ع)» شیراز، میزبان احیای لیالی قدر است


کانون فرهنگی هنری «عاشقان سیدالشهدا (ع)» شیراز، میزبان احیای لیالی قدر است

هژبرپور با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری «عاشقان سیدالشهدا (ع)» شیراز، میزبان احیای لیالی قدر است، گفت: مراسم احیای شب قدر هم اکنون به همت کانون فرهنگی هنری «عاشقان سیدالشهدا (ع)» شیراز در حال برگزاری است.

«محمدجواد هژبرپور»، با اشاره به اینکه مراسم احیای شب 19 ماه مبارک رمضان به همت کانون فرهنگی هنری «عاشقان سیدالشهدا (ع)» شیراز برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: مراسم شب 21 ماه مبارک هم اکنون در حال برگزاری است و مراسم احیای شب 23 ماه رمضان برگزار می شود و در مراسم هر سه شب رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در دستور کار قرار داشته و دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «عاشقان سیدالشهدا (ع)» شیراز با یادآوری این مطلب که دعای شریف «جوشن کبیر» با مداحی مداحان اهل بیت (ع)، «سیداحمد موسوی»، «ابراهیم رنجبر»، «مسعود زارع»، «رحیم روستایی» و «عرفان صادق زاده» قرائت می شود و سخنران مراسم حجت الاسلام «عدومی زاده» است.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه قرائت دعای «ابوحمزه ثمالی» و عزاداری هم توسط مداحان اهل بیت (ع)، «سید محسن رسولی»، و «بنیامین رحیمی» انجام می پذیرد، تاکید کرد: این مراسم در مسجد «سیدالشهدا (ع)» شیراز واقع در بلوار «میثم» کوچه سه برگزار می شود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!