ثبت بیش از 20 هزار مسئله از سوی مردم در مهرواره «محله همدل»


ثبت بیش از 20 هزار مسئله از سوی مردم در مهرواره «محله همدل»

بیش از 20 هزار مسئله در مهرواره «محله همدل» از سوی مردم ثبت شد؛ این در حالی است که هنوز 10 روز دیگر تا پایان مشارکت در این پویش مردمی فرصت باقی مانده است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: ۱۰ روز تا پایان مشارکت در مهرواره «محله همدل» باقی مانده است. تا کنون 16084 محله در این پویش مردمی ثبت نام کرده اند و شرکت کنندگان آن 21164 مسئله را مشخص کرده اند.

بر این اساس، استان اصفهان بیش‌ترین میزان ثبت مسئله را داشته است و استان‌های کرمان، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، خوزستان، آذربایجان غربی، قزوین و مازندران به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

به نسبت تعداد جمعیت استان‌های مختلف، مردم خراسان جنوبی بالاترین میزان مشارکت در این مهرواره را داشته اند و استان‌های ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، قزوین و هرمزگان به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

گفتنی است، مهرواره «محله همدل» یک پویش ملی مردمی است که در آن از اهالی محله‌های مختلف کشور دعوت می‌شود که برای حل مسائل و مشکلات کوچک و بزرگ محله‌ خود اقدام کنند.

بر این اساس، لازم است شرکت کنندگان پس از شناسایی مشکلات پیرامونی خود، به ارائه راه حل بپردازند و در نهایت کسانی که موفق به حل یک تا چند مسئله محله خود بشوند، می‌توانند وارد رقابت با دیگران شوند.

پس از سه مرحله ارزیابی و داوری شهرستانی، استانی و کشوری جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا خواهد شد. سه محله برتر در سطح کشور هرکدام جایزه 200 میلیون تومانی را از آن خود خواهند کرد.

برای شرکت در این مهرواره کافی است عدد 1 را به سامانه 5000175 پیامک کرده و یا به آدرس www.ham-del.ir مراجعه فرمایید.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی