4 اصفهانی به اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان دعوت شدند


4 اصفهانی به اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان دعوت شدند

اصفهان - ایرنا - رییس هیات وزنه برداری اصفهان گفت: چهار وزنه بردار از این خطه به اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.

مهدی صفری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیمان شفیعی نژاد در دسته ۵۵، محمد جواد سهرابی و علی مری در دسته ۸۹ و امیرحسین غفاری در دسته ۸۱ کیلوگرم از اصفهان به اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان راه یافتند و با توجه به توانایی و رکوردهای ثبت شده شانس زیادی برای حضور در فهرست نهایی تیم ملی دارند.

وی ادامه داد: این نفرات خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است در چند ماه آینده برگزار شود آماده می‌کنند.

رییس هیات وزنه برداری اصفهان اضافه کرد: نفرات دعوت شده از ۱۸ اردیبهشت در اردو که به‌مدت یک هفته در تهران برگزار می‌شود حاضر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: حریفان این وزنه برداران در اردوی تیم ملی از تهران، خوزستان و مازندران خواهند بود اما با توجه به میزان آمادگی آنان پیش بینی ما این است که بتوانند جواز حضور در رقابت های آسیایی را کسب کنند.

صفری با بیان اینکه سرمایه گذاری در رشته وزنه برداری باید از سنین پایه آغاز شود تصریح کرد: بر همین اساس این ورزشکاران قادر خواهند بود در رقابت‌های آتی المپیک بدرخشند.

در استان اصفهان بالغ بر ۲۲۰ وزنه بردار در ۲ بخش بانوان و آقایان فعالیت دارند که بالغ بر ۴۰ درصد آنان مربوط به شهرستان اصفهان است.

استان اصفهان بیش از ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی دارد.

4 اصفهانی به اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان دعوت شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن