به روزرسانی ها سرعت بیشتری به استرول نسبت به فتل داد


فرمول یک ایران – استون مارتین تایید کرد که به روزرسانی های ایرودینامیکی که به پورتیماو پرتغال آورد، سرعت بیشتری را به لنس استرول نسبت به سباستین فتل داده است. این تیم همراه با پکیج آیرودینامیکی جدیدی وارد پورتیماو شد، اما رسانه ها اشاره کردند که فقط ماشین استرول به آن مجهز شده است در حالی که فتل از خودروی قدیمی استفاده می کند. این موضوع به این...

فرمول یک ایران – استون مارتین تایید کرد که به روزرسانی های ایرودینامیکی که به پورتیماو پرتغال آورد، سرعت بیشتری را به لنس استرول نسبت به سباستین فتل داده است.

این تیم همراه با پکیج آیرودینامیکی جدیدی وارد پورتیماو شد، اما رسانه ها اشاره کردند که فقط ماشین استرول به آن مجهز شده است در حالی که فتل از خودروی قدیمی استفاده می کند.

این موضوع به این دلیل بود که تیم وقت نداشت که هر دو ماشین را به موقع برای پرتغال ارتقا دهد. مدیر عملکرد مهندسی استون مارتین، تام مک کالو گفت:

همانطور که همیشه در مورد به روزرسانی های آیرودینامیکی اتفاق می افتد، این کار برای اضافه کردن نیروی داونفورس (نیروی رو به پایین) کارآمد بوده، به عبارت دیگر چسبندگی بیشتر با حداقل درگ اضافه شده است.

ما فقط یک مجموعه به روزرسانی آیرودینامیکی را به پورتیماو آوردیم و آنها برروی ماشین لنس نصب شدند. در حالت ایده آل، شما همیشه می خواهید هر دو ماشین رانندگان خود را به طور همزمان به روز کنید، اما این همیشه امکان پذیر نیست.

تجزیه و تحلیل پس از مسابقه نشان داد که لنس قادر به دستیابی به سرعت مسابقه ای بیشتری نسبت به سباستین است، که نتیجه به روزرسانی های آیرودینامیکی بود که به طور منحصر به فرد روی ماشین او نصب شد و از آن استفاده می کرد.

در مسابقه آینده در بارسلونا، ما انتظار داریم قطعات جدیدی برای تجهیز هر دو ماشین برای به روز رسانی های آیرودینامیکی در اختیار داشته باشیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!