استاندار کرمان: تمامی اقدامات لازم برای مناطق سیلزده در حال انجام است


استاندار کرمان: تمامی اقدامات لازم برای مناطق سیلزده در حال انجام است

کرمان- ایرنا- استاندار کرمان در بازدید از مناطق سیل زده و دیدار با خانواده های جانباختگان این حادثه ضمن اشاره به اعزام 14 تیم 80 نفره به منطقه گفت: آبرسانی و تامین برق برای روستاهای خسارت زده صورت گرفته و به طور کلی تمامی اقدامات لازم درحال انجام است.

علی زینی وند شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده استان کرمان ضمن تسلیت به مناسبت جانباختگان این حادثه به رسانه ها گفت : به دنبال سیل چند روز گذشته اقدامات بسیار موثری انجام شد و طی روز های گذشته به صورت مرتب اعلام هشدار از ستاد بحران، صدا و سیما و رسانه ها انجام شد.

وی افزود: پس از حادثه تیم های مختلف شامل ۱۴ تیم ۸۰ نفره به محل اعزام شدند، علاوه بر آن نیرو های مردمی و سپاه نیز رفتند و اقدامات اولیه را انجام دادند، پیکرهای این کارمندان خدوم شرکت برق بلافاصله کشف و کارهای قانونی شان انجام گرفت.

استاندار کرمان: تمامی اقدامات لازم برای مناطق سیلزده در حال انجام است

زینی وند تصریح کرد: امروز هم ما به این منطقه آمدیم تا ضمن تسلیت به خانواده ها از نزدیک با خساراتی که سیل وارد کرده دیدن کنیم و موضوعات را با مدیران بررسی کنیم .

وی با بیان اینکه جاده، برق، انتقال آب آسیب زیادی دیده است، بیان کرد: از سال گذشته با پیگیری های ستاد بحران، معاونت عمرانی، ارتش و سایر دستگاه ها ایمن سازی و ایجاد حفاظتی انجام شده و همانطور که مشاهده می کنید در خود روستا ها خسارت آنچنانی نداریم.

به گفته وی، بخشی از اراضی کشاورزی دچار آسیب شده اند که در مقرر شد مطالعه جدی روی جاده و خط توزیع برق به صورت همه جانبه صورت گیرد تا خسارات احتمالی آینده کاهش یابد.

استاندار کرمان ضمن بازدید از روستای هرمنگ و خشوئیه به لزوم اهمیت سیل بند در این روستا ها تاکید کرد.

زینی وند ادامه داد: برق روستا ها از طریق ژنراتور تامین می‌شود و آبرسانی هم صورت گرفته است،تیم های دیگری را به سمت روستا های کشیت و چند روستای دیگر اعزام کردیم و به طور کلی تمام اقدامات لازم در دست انجام است.

وی گفت: مسیر گلباف - هرمگ جاده ایمن و پایداری نیست همچنین شبکه انتقال هم اینگونه است، مقرر شد معاونت عمرانی در طی کارگروهی مطالعات جدی در زمینه پایداری شبکه برق انجام شود و ایمن سازی جاده ها انجام شود تا دیگر شاهد خسارت نباشیم.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: حادثه جان باختن نیروها به ما مجددا تذکر داد که ابتدا هشدار ها را در نظر بگیریم و سپس اقدامات را انجام دهیم و اظهار امیدواری کرد شاهد اتفاقات تلخ این چنین نباشیم.

همچنین در ادامه استاندار کرمان و هیات همراه، در شهر راین، با خانواده مرحوم محمد میرزاحسینی از نیروهای جان باخته اداره برق راین در ماموریت منطقه سیل زده گلباف، دیدار و ابراز همدردی کردند.

دکتر زینی وند با قدردانی از اقدامات نیروهای برق در راه خدمت به مردم تصریح کرد: حقوق قانونی خانواده جانباختگان را پیگیری می کند.

وی با حضوردر منزل مرحوم علی توسلی از نیروهای جان باخته اداره برق‌ بخش ماهان در ماموریت به منطقه سیل زده گلباف با خانواده این مرحوم ابراز همدردی و پیام تسلیت وزیر نیرو و معاون اول رییس جمهور را به آنها ابلاغ کرد.

استاندار کرمان: تمامی اقدامات لازم برای مناطق سیلزده در حال انجام است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر