10 باب مغازه غیرمجاز در سنندج تخریب شد


10 باب مغازه غیرمجاز در سنندج تخریب شد

سنندج - ایرنا - مدیر شهرداری منطقه 2 سنندج گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز 10 باب مغازه غیرمجاز در مسیر ورودی ناحیه منفصل شهری ننله سنندج تخریب شد.

به گزارش ایرنا، فواد کریمی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تخلف ساختمانی و احداث بناهای غیرمجاز به معنی نقض قوانین و ضوابط شهرسازی، فنی، ایمنی و بهداشتی در احداث ساختمان است که مبنا و مستند رسیدگی به تخلفات ساختمانی در محدوده قانونی و حریم مصوب شهرها و کمیسیون ماده صد شهرداری است.

وی با بیان اینکه این اقدامات شهرداری در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز است افزود: پس از بازدید و بررسی‌های انجام شده، ۱۰ مغازه که به صورت غیرمجاز در ورودی ناحیه منفصل شهری ننله احداث شده بود شناسایی تخریب شد.


آغازعملیات ساماندهی میدان نبوت سنندج
وی در ادامه به ساماندهی میدان نبوت سنندج اشاره کرد و گفت: این میدان یکی از میادین شلوغ و پرترافیک در سطح منطقه است و به واسطه وجود ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس ناحیه منفصل شهری نایسر، صلوات آباد و همچنین واقع شدن در ۲ مسیر ورودی سنندج – مریوان و سنندج – همدان متحمل بار ترافیکی بسیار بالایی است.

کریمی به آغاز عملیات ساماندهی این میدان اشاره کرد و افزود: سنگ فرش پیاده رو، نصب مبلمان پارکی و بهسازی سیستم روشنایی از جمله اقدامات در راستای ساماندهی این میدان است.

وی یادآور شد: عملیات ساماندهی پارک سوم خرداد در بلوار کردستان هم یکی دیگر از برنامه‌های این شهرداری در راستای بهسازی و زیباسازی پارک‌ها و بوستان‌های سطح منطقه است.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج