عملیات ویژه آتش نشانان برای مهار آتش سوزی یک خانه در یزد


عملیات ویژه آتش نشانان برای مهار آتش سوزی یک خانه در یزد

حوادث رکنا : آتش سوزی یک واحد منزل مسکونی در یزد با همت نیروهای آتش نشانی مهار شد.

به گزارش رکنا، سعید ایران نژاد معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: در پی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی یک واحد منزل مسکونی واقع در بلوار شهید عابدی ستاد فرماندهی این سازمان با توجه به حساسیت حادثه آتش نشانان ایستگاه شماره هشت را به محل حادثه اعزام کرد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی یزد درباره جزئیات این حادثه ، گفت: پس از رسیدن به موقع آتش نشانان به محل حادثه مشاهده گردید که آشپزخانه یک واحد مسکونی واقع در کوچه زیتون بلوار شهید عابدی به دلایل نامعلومی دچار آتش سوزی شده است.

مهار آتش سوزی یک خانه در یزد

ایران نژاد در ادامه افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی ساختمان و قطع جریان گاز و برق عملیات اطفا حریق آغاز را و پس از شناسایی کانون حریق در کمترین زمان ممکن آتش را مهار کرده و از سرایت آن به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری کردند.

معاوت عملیات سازمان آتش نشانی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان این سازمان در حال بررسی است افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته و از شهروندان خواست تا نکات ایمنی در خصوص اتصالات وسایل گاز سوز در آشپز خانه را رعایت کنند تا دیگر شاهد چنین حوادثی در سطح شهر نباشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس